بهره‌برداری از تنها پروژه آب درمانی جنوبشرق کشور ۱۱ میلیارد اعتبار نیاز دارد

به گزارش تسنیم، عباس صادق‌زاده صبح امروز در بازدید فدائی استاندار کرمان از پروژه در حال احداث آب درمانی جنوبشرق کشور در کرمان اظهار داشت: پروژه آب درمانی بهزیستی استان کرمان در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه تا کنون سه میلیارد و 500 میلیون تومان در این پروژه هزینه شده است گفت: یک میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان آن نیاز است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه برای خرید تجهیزات حدود 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم افزود: در حال حاضر فقط استخر مجموعه مانده است و بقیه ساختمان احداث شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه دولتی است و با اعتبارات دولت و خیرین در حال ساخت است عنوان کرد: این پروژه تنها پروژه آب درمانی در جنوبشرق کشور است و در سطح کشور هم تعداد زیادی از این نوع پروژه نداریم.

صادق‌زاده با اشاره به اینکه نوسانات قیمت و تغییرات قیمت‌ها باعث تاخیر در اجرای پروژه شده است گفت: این پروژه در مساحت دو هزار و 700 متر زیربنا احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه در دور اول دولت قبل وارد فاز اجرایی شده و اعتبارات آن به سختی تامین شده است افزود: اعتبار اولیه آن یک و نیم میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه ساختمان پروژه تا حدود سه ماه آینده به اتمام می‌رسد بیان کرد: تجهیزات آن هنوز خریداری نشده و برخی از تجهیزات آن باید از خارج از کشور تهیه شود.

وی با بیان اینکه این پروژه دارای بخش‌های مختلف فیزیوتراپی، گرما درمانی، لیزردرمانی، آب درمانی و … است گفت: کاشی‌کاری و عایق‌کاری کف استخر از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=30347
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.