رشته درسی حمل و نقل در مدارس فنی و حرفه‌ای جنوب استان کرمان ایجاد می‌شود

به گزارش تسنیم مسعود جمیلی ظهر امروز در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: نیروی انسانی متخصص و کارآمد از نیازهای حوزه حمل ونقل به ویژه در جنوب استان کرمان است. این تفاهم‌نامه مابین اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان و مدیریت آموزش و پرورش جیرفت منعقد شده است.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه درسال تحصیلی جدید شاهد پذیرش دانش‌آموزان در رشته حمل و نقل خواهیم بود گفت: یکی از ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای پرورش نیروهای متخصص مدارس فنی و حرفه‌ای هستند که زمینه مناسبی برای ورود به حوزه دانشگاهی نیز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه 103 شرکت و موسسه حمل ونقل بار و مسافر در جنوب استان فعال است، افزود: با توجه ویژه دولت به بخش خصوصی زمینه مناسبی برای ورود دانش آموختگان رشته‌های حمل ونقل و راهداری به بازار کار وجود دارد.

جمیلی خاطر‌نشان کرد: اداره کل راهداری جنوب کرمان آمادگی کامل برای تقویت و راه‌اندازی این رشته در شهرستان جیرفت را دارد. از تمامی ظرفیت‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب استان و بخش خصوصی برای کمک به فعال شدن رشته حمل ونقل استفاده می‌کنیم.

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: جنوب استان کرمان منطقه‌ای مستعد برای توسعه زیرساخت‌های حمل ونقل است که ما تصمیم به انعقاد چنین تفاهم‌نامه‌ای گرفته‌ایم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16731
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.