توزیع 120 تن گوشت قرمز به منظور تنظیم بازار

جواد شهریاری افزود: گوشت قرمز با توجه به افزایش قیمت در منطقه و در راستای تنظیم بازار تامین و از اول مهرماه سال جاری همزمان با بازگشایی مدارس در جنوب کرمان در حال توزیع است.
آنطور که ایرنا نوشته وی ادامه داد: 40 تن گوشت قرمز از ابتدای فعالیت این طرح تاکنون در جنوب کرمان توزیع شده و هم اکنون در ١٢٠ نقطه از هفت شهرستان جنوبی استان به صورت ثابت و سیار با قیمت دولتی و به منظور رفاه حال مردم این منطقه در حال توزیع است.
شهریاری اضافه کرد: این محموله گوشت قرمز با استفاده از ارز یارانه ای توسط بخش خصوصی از کشور برزیل وارد کشور شده و با مدیریت این شرکت و نظارت سازمان های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی توزیع می شود.
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام جنوب استان کرمان گفت که گوشت قرمز وارداتی، تحت نظارت ناظران دامپزشک و روحانیون، ذبح شرعی شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی افزود: قیمت هر کیلو گوشت گوساله منجمد به طور متوسط 290 هزار ریال برای مصرف کننده بوده و توسط فروشگاه های زنجیره ای و اصناف در هفت شهرستان جنوبی کرمان در حال توزیع است.
شهریاری با بیان اینکه گوشت قرمز به اندازه کافی ذخیره سازی شده و هیچ مشکلی در زمینه تامین این کالای ضروری نداریم، گفت: مردم در صورت بروز هرگونه تخلف از طریق شماره تلفن ١٢٤ موضوع را به ادارات تعزیرات حکومتی و دفتر بازرسی صنعت، معدن و تجارت گزارش کنند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20597
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.