جهت ارتقای مدیریت هرجا که لازم باشد مدیران را تغییر خواهیم داد

محمدجواد فدایی در حاشیه بازدید از بیمارستان 32 تخت خواب آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی شهرستان ریگان گفت: امروز در سفر به شرق استان کرمان از محور «نرماشیر_ریگان_جاسک»، مدارس این منطقه و بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتم.
وی ادامه داد: این پروژه ها برای اتمام نیاز به تامین اعتبار دارند که باید بخشی از این اعتبارات از محل اعتبارات استانی تامین شود و با توجه به محدود بودن اعتبارات استانی لذا بایستی به دنبال تامین اعتبار آنها از طرق دیگر بود.
استاندار کرمان با اشاره به مشکل ریزگردهای شرق استان عنوان کرد: طرح مالچ پاشی شرق استان باید توسعه یابد تا بتوانیم ریزگردهای این منطقه را مهار کنیم که نیاز به اعتبار ویژه ای دارد.
فدایی در خصوص تغییر مدیران و فرمانداران گفت: برای ارتقای مدیریت هرجا که لازم باشد مدیران را تغییر خواهیم داد ضمن آنکه اگر فرماندار یا مدیرانی علاقه به ادامه کار نداشته باشند جابجایی مدیریتی نیز صورت خواهد گرفت.
به گزارش ایسنا؛ استاندار کرمان در ادامه سفر به شرق استان کرمان، از سایت اداری ریگان بازدید کرد. شایان ذکر است که زیربنای این مجتمع 11 هزار و 38 مترمربع بوده که از سال 90 عملیات اجرایی آن آغاز و تاکنون با صرف هزینه 2 میلیارد و 400 میلیون تومان دارای 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
براساس این گزارش؛ بازدید از مشاغل خانگی مقصد بعدی این سفر یک روزه استاندار به ریگان بود. قابل ذکر است که 128 مورد شغل خانگی توسط کمیته امداد و 50 مورد توسط سازمان بهزیستی راه اندلزی شده اند که اکثر این مشاغل خانگی خدماتی و تعداد اندکی از آنها تولیدی است.
افتتاح دبستان دخترانه تدبیر سپه برنامه بعدی استاندار کرمان در ریگان بود؛ در این مدرسه 6 کلاسه 196 نفر تحصیل می کردند
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26559
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.