دومین گردهمایی بین‌المللی جاده ابریشم

در نخستین روز این گردهمایی که از ساعت ۱۶ در اتاق بازرگانی کرمان برپا بود تیم‌های مختلف در حضور داوران به ارائه ایده‌هایشان پرداختند که در نهایت «پذیرش ۲۴» به عنوان تیم منتخب روز نخست انتخاب شد. این تیم به مرحله شتاب‌دهی آنلاین استارتاپ ابریشم و رویداد نهایی راه پیدا خواهد کرد.

رویداد استارتاپی جاده ابریشم در نوع خود نخستین رویداد معرفی کننده استارتاپ‌های ایرانی به جامعه کارآفرینی ایران و جهان است که با هدف «آشنایی با برترین شرکت‌های نوآور و نوپا موجود در کشور و همچنین  تسهیل ارتباطات جهانی، دسترسی آسان‌تر به تجربیات موفق در سطح بین‌المللی و جذب سرمایه خارجی» طراحی‌شده است. این برنامه از دو قسمت اصلی «تور استارتاپی» و «رویداد فینال» تشکیل‌شده که بافاصله‌ای چندماهه از یکدیگر برگزار می‌شوند.

امسال که دومین دوره این رویداد را در پیش داریم، در بخش نخست، تیم جاده ابریشم شامل  مجموعه‌ای از فعالان زیست‌بوم استارتاپی ایران و اروپا به پنج شهر «کرمان، شیراز، مشهد، تبریز و تهران» سفر خواهند کرد و با اکوسیستم کارآفرینی این مناطق دیدار خواهند داشت.

کاروان استارتاپ جاده ابریشم دربردارنده تیمی از نمایندگان و کارشناسان صندوق‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های موفق و نیز کارآفرینان حوزه فناوری است که با هدف آشنایی با زیست‌بوم استارتاپی و فعالان این حوزه در مناطق مختلف ایران، فعالیت می‌کنند. در هر شهر، هریک از استارتاپ‌های مستقر در آن شهر یا شهرهای اطراف که از پیش در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند، کار خود را به سرمایه‌گذاران و کارشناسان حاضر ارائه می‌دهند و با سایر استارتاپ‌های منتخب در شهر خود به رقابت می‌پردازند.

۲۱ مهر آغاز دومین گردهمایی بین‌المللی اکوسیستم استارتاپی ایران در کرمان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20456
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.