مزایای رفاه کارت را به اطلاع بازنشستگان رسانده ایم

به گزارش مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، حسن اصفهانی پور اظهار داشت: ما از روز ۱۶ مهر، کار توزیع رفاه کارت را در شهر کرمان آغاز کردیم و تا روز ۱۷ مهر به ۵ هزار نفر از بازنشستگان فولاد ساکن شهر کرمان پیامک اطلاع رسانی در این خصوص ارسال کردیم.

وی عنوان کرد: با توجه به تاکیدات مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی فولاد و به دلیل پهناور بودن استان کرمان و پراکندگی بازنشستگان فولاد در این استان، از روز شنبه ۲۱ مهرماه توزیع رفاه کارت در شهرهای دیگر استان را در دستور کار قرار دادیم و همکاران ما در دفاتر رابط مستقر شدند.

رییس دفتر امور بازنشستگان فولاد کرمان افزود: از روز شنبه توزیع رفاه کارت را در شهر زرند آغاز کردیم. در این شهر ۵ هزار بازنشسته فولاد داریم که اطلاع رسانی به این عزیزان صورت گرفته است. همچنین در نظر داریم که پس از پایان توزیع کارت ها در زرند، توزیع کارت ها در دو شهر کوهبنان و پابدانا را آغاز کنیم.

اصفهانی پور ادامه داد: شماری از همکاران ما همچنان در دفتر امور کرمان باقی خواهند ماند تا آن دسته از بازنشستگان این شهر که نتوانستند در تاریخ مقرر رفاه کارت خود را دریافت کنند بتوانند با مراجعه به دفتر امور کرمان، رفاه کارت را دریافت کنند.

وی افزود: مزایای و امتیازات رفاه کارت را در برگه هایی به بازنشستگان فولاد اعلام نموده ایم ضمن اینکه بنرهایی نیز در همین خصوص نصب کرده ایم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=20478
3 نظرات
  1. اکرم کاکوئی نژاد می گوید

    با سلام خدا قوت؛ شما که میگید رفاه کارت پیامک کردید به گوشیها؛ چرا به گوشی من پیامکش نمیاد؟؟؟؟؟؟
    شماره همراه من 09227449508 خواهش میکنم برنامه های که مد نظر دارید و قرار بودخ پیامک کنید به گوشی اینجانب نیز پیامک کنید . با تشکر فراوان

  2. اکرم می گوید

    با سلام؛ خدا قوت . ماه آخر سال شد کم لطفی شما نسبت به مستمری بگیران فولاد شروع شد؛ امروز 4 اسفند97 هستش هنوز هیچ واریزی (حقوق بهمن و اسفند و عیدی ) صورت نگرفته س؛ خـــواهــــــش مـــــیـــکــنــــم اقدامات لازم را جهت واریز مبذول بفرماید. بــــا تــــشــــکــــر فـــــراوان

  3. اکرم کاکوئی نژاد می گوید

    با سلام؛ خدا قوت . ماه آخر سال شد کم لطفی شما نسبت به مستمری بگیران فولاد؛ شروع شد؛ امروز 4 اسفند 97 هستش و هنوز هیچ خبری از (حقوق بهمن و اسفند و عیدی ) نیست؛ خــووووواهــــشمــــندم اقــدامــات مــربوط را مـــبذول بـــفــرمـــایید .
    بــا تــــشکـــر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.