راه‌اندازی مراکز لجستیک فنی جهت ساماندهی محصولات و حمل بار در کرمان

به گزارش ایسنا سید مهدی طبیب زاده اظهار کرد: مصرف بی‌رویه آب در بخش کشاورزی می‌تواند تهدیدی برای این صنعت باشد و باید هزینه ها را در واحد سطح کاهش و بهره وری را افزایش بدهیم.

رییس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان کرمان افزود:8.4 میلیارد مکعب مصرف بی‌رویه آب در قبال 4.5 میلیون تن تولیدات بخش کشاورزی به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

طبیب زاده در ادامه گفت: وظیفه اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی تسهیل گری است و اتاق بازرگانی در حقیقت مشاور قوای سه گانه است و در تمام حوزه ها آمادگی دارد با سازمانهایی جهت تقویت بخش خصوصی، همکاری فکری و مشاوره‌ای داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان تصریح کرد: اتاق بازرگانی به عنوان معین اقتصادی شهرستانهای جیرفت عنبرآباد با برنامه ریزی قبلی و با تکیه بر توانایی و تجربه مشاوران متخصص درحال رایزنی جهت اجرایی شدن مصوبات در بخش کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری است.

وی گفت: هم اکنون پیگیر هستیم با همکاری دستگاه‌های مسئول، مراکز لجستیکی فنی را به جهت ساماندهی محصولات و حمل بار با تکیه بر توان بخش خصوصی راه‌اندازی کنیم. جهت توانمند سازی حوزه کشاورزی و سایر بخش‌ها در جنوب کرمان  با جدیت دنبال تکمیل و راه‌اندازی پایانه صادراتی و حمل و نقل هوایی بار و حمل ونقل ریلی جاده‌ای به صورت منسجم جهت کارایی بهتر بخش خصوصی هستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16806
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.