شرکت معادن اسفندقه را به اوج افتخار خواهیم رساند

شعبانی گفت که در این مناقصه بهترین معادن را به مناقصه گذاشته ایم که پیش بینی میکنیم رقابتی سخت در جریان باشد.
وی افزود که برخلاف گذشته که همواره سهم بسیار ناچیزی در مناقصه ها برای شرکت منظور میشد در دو مناقصه قبل هیچ قراردادی کمتر از 40—60 بسته نشده است.این در حالی است که در سنوات گذشته قرارداد 15—85 نیز وجود دارد که این قراردادها در حقیقت برای شرکت فقط ضرر و انواع بدهی را به دنبال داشته است.

مدیر عامل شرکت معادن اسفندقه ادامه داد که از یک سال پیش ما این رویه را تغییر داده ایم و الان همه متقاضیان میدانند که برای کار باید سهم شرکت را 40 و بالای 40 درصد در نظر بگیرند.

شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های بلند مدت شرکت گفته ما برای آینده شرکت برنامه های خوبی در دستور کار داریم که از همه مهمتر جلوگیری از خام فروشی و جذب سرمایه گذار در صنایع فرآوری کرومیت است.
شعبانی گفت که باتوجه به شرایط بازارهای بین المللی کرومیت و سیاستهای دولت چین و بخصوص در زمینه فرآوری کرومیت ، هرکسی که سرمایه خود را در فرآوری کرومیت سرمایه گذاری کند برد کرده است.
مدیر عامل شرکت معادن اسفندقه افزود که این شرکت آمادگی دارد تا بهترین شرایط را برای سرمایه‌گذاران آماده کند تا آنها با کمترین دل‌نگران تنها تمرکز خود را بر روی سرمایه‌گذاری مورد نظر خود بگذارند. ایشان در ادامه با اشاره به تنوع محصولات تولید شده از کرومیت افزود که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امکان تولید 42 محصول از کرومیت وجود دارد که بر ای همه آنها بازار بسیار مناسبی وجود دارد.
شعبانی در ادامه با اشاره به معادن موجود در سومین مناقصه شرکت معادن اسفندقه گفت که لیست موارد موجود در سومین فراخوان مناقصه شرکت معادن اسفندقه عبارتند از :
آبدشت، ممتاز، رضا، سیخوران، مرزینی، باغ برج 2، باغ برج3، گل سبو، باغ خراجی، سولوئیه، درگرما 1، دره گرما 2، گردو
که همه آنها از معادن خوب و صاحب نام شرکت معادن اسفندقه هستند.
شعبانی گفته با مطالعه ای که بر روی قراردادهای ناموفق قبلی انجام دادیم متوجه شدیم که همه مشکلات به وجود آمده برای شرکت و پیمانکاران از عدم رعایت اصول و عدم توجه به توان فنی و مالی پیمانکاران بوده است.
این در حالی است که در همه قراردادهای موجود داشتن صلاحیت فنی و مالی شرکتهای پیمانکار محور اصلی عقد قرارداد می باشد.
وی با اشاره به روند رو به رشد و تغییرات اساسی در ساختار قراردادها،مسائل فنی ، نیروی انسانی و مسائل مربوط به آن اظهار داشت که به لطف خداوند، حمایت مدیران استان و پشتکار پرسنل زحمت کش شرکت معادن اسفندقه، ادامه این روندی که از یکسال پیش آغاز شده است رساندن شرکت به اوج افتخار خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14525
1 نظر
  1. مناقصات می گوید

    با تشکر از اطلاعات مناقصه که قرار دادید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.