صفر شدن جریمه تاخیر برای وام های کشاورزی تا سقف 4 میلیارد تومان

محمدرضا پورابراهیمی در سی و نهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه جایگاه اتاق استان کرمان در اتاق ایران یک جایگاه خاص است، اظهار داشت: اگر یک کار کارشناسی در اتاق کرمان انجام شود در اتاق ایران پذیرفته و پیگیری می‌شود و از اتاق بارزگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان می‌خواهم که پیشنهادات خود را در ارتباط با موضوعات مختلف به بنده ارائه کند.

وی با بیان اینکه جریمه تاخیر برای تمام قراردادهای بانکی کشاورزی صفر و این مهم روز گذشته در مجلس قانون شد، گفت: با حذف ربه مرکب و جرایم تاخیر تمام تعهدات به حدود یک دوم کاهش پیدا کرده است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این اتفاق کمک می‌کند که تقریبا تمام مطالبات بانک‌ها از فعالان اقتصادی بخش کشاورزی نیز وصول شود و یک ظرفیت مهم برای ارائه تسهیلات جدید است، افزود: منتظر اظهارنظر شورای نگهبان در ارتباط با این مصوبه مجلس هستیم.

پورابراهیمی با بیان اینکه سقف این قانون برای وام‌های خرد و تا چهار میلیارد تومان است، عنوان کرد: وام‌های کلان شامل این قانون نمی‌شوند.

امهال وام های کشاورزی در حد حرف است

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21598
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.