طرح ویژه بازرسی اصناف از ابتدای ماه رمضان در کرمان آغاز می‌شود

محسن میرزائی با اشاره به اینکه در آستانه ماه پر برکت رمضان قرار داریم اظهار داشت: هر ساله طرح ویژه بازرسی اصناف از ابتدای ماه رمضان در کرمان همزمان با سراسر کشور آغاز و نظارت‌ها بر بازار در این ایام تشدید می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه نحوه بازرسی تیم‌های ما در این ایام متفاوت با دیگر ایام سال نیست گفت: طرح نظارت بر بازار ماه رمضان با تمرکز بر عرضه و ارائه کالاها و مواد غذایی پرمصرف در این ماه انجام می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه به‌واسطه شرایط ویژه ماه مبارک رمضان کسبه و بنگاه‌های اقتصادی استان کرمان در این ایام بیشتر رعایت حال مردم می‌کنند افزود: البته بازرسان ما نیز در این ایام در حوزه رسیدگی به شکایت مردمی و همچنین بازرسی‌های نوبه‌ای در سطح بازار حضور گسترده‌تری دارند.

وی با بیان اینکه صنعت و معدن استان کرمان با تعداد بازرسانی که در سطح استان دارد و البته با توجه به گستردگی استان، تعداد واحدهای صنفی و حجم کار توان رسیدگی به تمامی تخلفات را ندارد گفت: اگر خود مردم در این زمینه با ما همکاری نداشته باشند نتجایج مطلوبی حاصل نخواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27584
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.