فرماندار عنبرآباد: ۴۷ طرح به بهره‌برداری رسید ۶۲ طرح در حال تکمیل

محمد حجتی پور گفت که در بخش کشاورزی ۵طرح با اشتغالزایی ۸۱۰ نفر و در بخش صنعت ۴۰ طرح با اشتغالزایی ۵۲۴نفر در این شهرستان در حال انجام است.

وی افزود: «در زمینه معادن هم در این شهرستان ۲معدن تراورتن در حال راه اندازی است که با راه اندازی این معادن برای ۵۰۰ نفر اشتغالزایی می شود».

حجتی پور ادامه داد که در زمینه تعیین حدود معدن با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشکلی ایجاد شده که به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

فرماندار عنبرآباد بیان کرد که ارائه تسهیلات از سوی بانک های عامل مهمترین مشکل بخش خصوصی است امیدواریم با رایزنی هایی که انجام شده هرچه زودتر این مشکلات برطرف شود.

وی گفت که استاندار کرمان پیگیر طرح های اقتصاد مقاومتی قلعه گنج است و این نشان می دهد که در این زمینه جدیدت دارند.

حجتی پور از افتتاح طرح بزرگ نیلی صنعت در این شهرستان خبرداد و افزود که این طرح ۷۵درصد رشد فیزیکی داشته و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد و با راه اندازی آن اشتغالزایی مناسبی در این قسمت از استان انجام می گیرد.
فرماندار عنبرآباد با اشاره به مشکل گوجه کاران در سال های گذشته گفت که با تلاش‌های دولت در زمینه مثلت توسعه اقتصادی ۵ کارخانه رب گوجه در این شهرستان فعالیت می کنند که کمک بزرگی به گوجه کاران و توسعه شهرستان کرده است. وی بیان کرد که کارخانه نخ و پلاستیک عنبرآباد برای توسعه نیاز به زمین دارد از اداره امور اراضی جنوب کرمان تقاضای همکاری داریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=7656
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.