فعالیت 3معین اقتصادی در شهرستان کرمان|فرماندار:معین اقتصادی چترود مشخص خواهد شد

علی بابایی امروز صبح در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان که با حضور پو‌رابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس برگزار شد با اشاره به اینکه رویکرد اقتصادی استان کرمان به یک الگو در کشور تبدیل شده است اظهار داشت: ظرفیت برنامه ششم توسعه کشور در راستای برش شهرستانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های آماده سرمایه‌گذاری شهرستان کرمان شناسایی شده و 200 پروژه احصا شده است گفت: در حال حاضر سه معین اقتصادی در شهرستان کرمان در حال فعالیت هستند و معین اقتصادی بخش چترود نیز تا چند روز آینده مشخص خواهد شد.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده که این نامگذاری در ادامه شعار سال‌های قبل در حوزه اقتصاد است تصریح کرد: رفع مشکلات کارگاه‌های تولیدی راکد و نیمه‌فعال در شهرستان کرمان در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه توجه به رضایتمندی ارباب رجوع باید سرلوحه همه مدیران شهرستانی قرار گیرد و درب اتاق مدیران به روی مردم باز باشد افزود: توسعه سرمایه‌های اجتماعی لازمه هر کاری است و باید با اعتمادسازی مشارکت مردم در کارها را افزایش داد.

بابایی با اشاره به اینکه سامانه سامد در راستای ارتباط مردم با دولت راه‌اندازی شده و از این طریق باید خواسته‌های مردم را شنید و بررسی کرد گفت: مدیران در بین مردم به‌ویژه در مساجد حضور پیدا کنند و با مردم رابطه نزدیک داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه ظرفیت‌های خوبی دارد بیان کرد: باید از همه این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان و جذب اعتبارات بهره‌گیری کرد.

فرماندار کرمان توجه به منابع آبی موجود با توجه به وضعیت بحرانی آب در استان را ضروری دانست و افزود: پنج حوزه آبریز شهرستان کرمان مشخص شدند و سند آب شهرستان کرمان در حال تدوین است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=17751
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.