مدیر مارکتینگ شرکت کاله: این محصول وارد بازار جهانی خواهد شد

مصرف سرانه نوشابه در ایران 0.4 برابر نرم جهانی است و روزانه 10 هزار تن نوشابه در کشور مصرف می شود و این در حالی است که در سال های اخیر تلاش زیادی شده تا مصرف نوشابه در کشور افزایش پیدا نکند اما استفاده از این نوشیدنی با رشد 15 درصدی همراه بوده است. از طرفی دیگر مصرف سرانه شیر هم در کشور نه تنها افزایش نداشته بلکه یک دوم سرانه دنیا و کمتر از یک سوم سرانه اروپا است.

در این شرایط شرکت کاله تصمیم گرفت نوشابه ای فرآوری شده با شیر تولید کند تا هم خواص موجود در شیر را داشته باشد و هم لذت خوردن نوشابه را نگیرد. “لاکی دو” نوشابه ای است که با حذف پروتئین و چربی شیر فرآوری شده است و 40 درصد قند کمتری نسبت به نوشابه معمولی دارد.

حسام خوشنام، مدیر مارکتینگ شرکت کاله پیش از شروع سال جدید در نشستی خبری گفته بود: آمریکا در چند سال اخیر بیشترین مصرف سرانه نوشابه را در جهان داشته است اما در سال 2016 با استفاده از فرهنگ سازی و تبلیغات مناسب توانسته است به پایین ترین مصرف نوشابه در 30 سال اخیر دست پیدا کند اما مصرف این محصول در ایران افزایش داشته و شرکت کاله به این نتیجه رسید محصولی تولید کند که مضرات نوشابه را کم کند و “لاکی دو” نوشابه ای فرآوری شده با شیر تولید شد.

به گفته خوشنام، استارت اولیه تولید این محصول 3400 تومانی از دو ماه قبل زده شده بود و قرار است در آینده وارد بازار جهانی شود.

وی با تاکید بر این که هدف گذاری شرکت کاله افزایش کیفیت این نوشابه به مرور زمان خواهد بود، اظهار داشت: “لاکی دو” محصول مهمی در صنعت غذایی کشور محسوب می شود و هر بطری ۱.۵ لیتری “لاکی دو” حاوی کلسیم موجود در سه لیوان شیر است و می توان بدون نگرانی در مورد پوسیدگی دندان و پوکی استخوان این نوشابه را استفاده کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=17034
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.