نمادهای کرمانی بورس در هفته‌ای که گذشت

مروری بر وضعیت نمادهای کرمانی بورس تهران در سومین هفته مرداد ۹۸

سیمان کرمان در بازه قیمتی ۴۳۵۰ تا ۴۵۶۰ ریال معامله شد. این نماد با افزایش ۱۱۶ ریالی نسبت به هفته قبل قیمت ۴۴۵۹ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود ثبت کرد.

فباهنر، در ادامه روند صعودی‌اش در بازه قیمتی ۸۷۵۱ – ۹۵۸۰ معامله شد. این نماد متعلق به شرکت مس شهید باهنر با ۷۵۰ ریال افزایش و قیمت ۹۳۵۶ ریال، به استقبال تعطیلات پایان هفته رفت.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، میدکو طی هفته گذشته بازه‌ای مشابه هفته پیش‌تر داشت و در بازه قیمتی ۴۷۸۱ – ۵۱۵۸ ریالی معامله شد. اما در آخر هفته با افزایش ۱۷۸ ریالی نسبت به هفته دوم مرداد ۵۰۴۰ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود به ثبت رسانید.

سهام گروه صنعتی بارز طی هفته کاری گذشته، در بازه ۵۳۶۴ – ۵۵۹۹ ریال معامله شد. ۵۵۱۳ ریال آخرین قیمت پکرمان در روز چهارشنبه بود که پس از ۲۸۵ ریال افزایش نسبت به هفته پیش‌تر ثبت شد.

معامله‌گران شرکت کرمان خودرو در هفته گذشته، بازه نزدیک ۲۰۵۹ تا ۲۰۶۱ ریال را برای این نماد ثبت کردند. خکرمان در آخرین روز کاری هفته با ۱۶۱ ریال افزایش نسبت به هفته پیش‌تر، ۲۰۶۱ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود ثبت کرد.

شرکت صنعت و معدن گل‌گهر سیرجان که همچنین در روند نزولی قرار دارد، با بازه قیمتی ۶۵۷۰ – ۶۹۷۹ ریال در بازار بورس تهران معامله شد. کگل در قیمت پایانی اما با افزایش ۷۲ ریالی ۶۸۷۵ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود به ثبت رساند. 

دیگر شرکت کرمانی گروه معدن، سنگ آهن گهرزمین در بازه قیمتی ۱۶۰۰۱ تا ۱۶۸۰۰ ریال معامله شد و روندی نزولی را طی کرد. ۱۶۲۲۳ ریال آخرین قیمت کگهر در روز چهارشنبه بود که کاهش ۱۲۰۸ ریالی نسبت به هفته پیش‌تر را نشان می‌دهد.

در معاملات این هفته از مردادماه ۹۸ در بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۱۶ میلیون و ۳۲۱ هزار سهم به ارزش بیش از ۹۸ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال، انجام شد. از این میزان ۴۸ درصد مربوط به خرید سهام و ۵۲ درصد مربوط به فروش سهام بوده که توسط ۱۲ ایستگاه کارگزاری فعال در استان کرمان به انجام رسیده ‌است.

شاخص کل بورس تهران با ۶هزار و ۹۴۵ واحد افزایش نسبت به هفته پیش به رقم ۲۶۱هزار و ۳۹۱ واحد رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32110
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.