نگاهی بر نمادهای کرمانی بورس در هفته‌ای که گذشت

سیمان کرمان بدون تغییر چندانی نسبت به هفته پیش‌تر در بازه قیمتی ۴۲۸۱ تا ۴۷۰۵ ریال معامله شد. این نماد با افزایش ۱۶۹ ریالی نسبت به هفته قبل قیمت ۴۶۴۸ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود ثبت کرد.

فباهنر، این هفته در بازه قیمتی ۸۱۲۵ – ۸۴۰۰ معامله شد و پس از ۲۳ ریال افزایش با قیمت ۸۲۷۹ ریال به استقبال تعطیلات پایان هفته رفت.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، میدکو طی هفته گذشته در بازه‌ی قیمتی ۳۸۲۰ – ۴۴۹۰ ریالی معامله شد. میدکو نیز با افزایش ۵۸۱ ریالی، ۴۴۴۶ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود به ثبت رسانید.

سهام گروه صنعتی بارز طی هفته کاری گذشته، در بازه‌ی کوتاه ۵۳۴۰ – ۵۶۵۰ ریال معامله شد. ۵۵۷۵ ریال آخرین قیمت پکرمان در روز چهارشنبه بود که پس از ۶۹ ریال افزایش نسبت به هفته پیش‌تر ثبت شد.

معامله‌گران شرکت کرمان خودرو، قیمت‌های ۱۷۰۰ تا ۱۷۷۴ ریال را برای این نماد به عنوان بازه‌ی هفتگی ثبت کردند. خکرمان در آخرین روز کاری هفته با ۸۴ ریال افزایش نسبت به هفته پیش‌تر، ۱۷۶۴ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود ثبت کرد.

اما شرکت صنعت و معدن گل‌گهر سیرجان پیش از متوقف شدن نمادش جهت برگزاری مجمع عادی سالانه، در بازه قیمتی ۷۲۱۷ – ۷۹۱۶ ریال در بازار اول بورس تهران معامله شد. کگل با افزایش ۵۸۳ ریالی ۷۸۳۳ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود به ثبت رساند. 

کگل توانسته در عملکرد ١٢ ماهه سال ٩٧ به سود ١٢٢ تومانی به ازای هر سهم دست یابد؛ سودی که به نسبت دوره مشابه سال قبل رشد قابل توجه ١٠٨ درصدی داشته است. رشد ٧٩ درصدی سود عملیاتی و رشد ٢٣٠٠ درصدی درآمدهای متفرقه از عوامل اصلی جهش سود گل‌گهر به شمار می‌رود.

دیگر شرکت کرمانی گروه معدن، سنگ آهن گهرزمین در بازه قیمتی ۱۴۰۰۱ تا ۱۶۸۹۰ ریال معامله شد. ۱۶۲۹۷ ریال آخرین قیمت کگهر در روز چهارشنبه بود.

در آخرین روز کاری هفته گذشته شاخص کل بازار بورس تهران ۱۳هزار و ۶۹۸ واحد افزایش داشت که در نهایت این شاخص به رقم ۲۴۸ هزار و ۵۷۷ واحد رسید.

تحلیل رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس از روند بورس کشور

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29624
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.