هزینه ساخت مدرسه توسط خیرین از درآمد مشمول مالیات آنها کسر می‌شود

محمدجواد فدایی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به مسائل مطرح شده در زمینه طرح جامع شهر لاله زار بردسیر افزود: از مشکلات طرح های هادی و جامع این است که فقط روی کاغذ هستند و در عمل اجرا نمی شوند که باید زمینه اجرای طرح را فراهم کنیم.

آنطور که ایسنا نوشته وی در ادامه با بیان اینکه 170 میلیارد تومان از اعتبارات بند «ز» تبصره 5 به صورت اسناد خزانه است که تاکنون حدود 13 درصد از این مبلغ جذب شده است، ادامه داد: شورای برنامه ریزی این اختیار را به سازمان مدیریت می دهد که اگر دستگاهی تا 15 آذر سهم خود را جذب نکند، این سهم به دستگاهی داده شود که نیاز دارد.

استاندار کرمان درباره واگذاری پروژه های دولتی افزود: ظاهرا اعتقادی به واگذاری پروژه های دولتی نداریم زیرا در غیر این صورت اقدام می کردیم. تاکنون 67 درصد زمان را از دست داده و فقط 20 درصد پیشرفت کرده ایم و به لحاظ زمانی نیز عقب هستیم.

وی بیان کرد: ما کارگزاران دولت هستیم و مهم ترین وظیفه ما پیشبرد سیاست های دولت است و اگر به این اعتقاد نداریم باید فکر دیگری کرد.

فدایی اظهار کرد: با توجه به تعدد پروژه ها و کمبود منابع، دولت تصمیم به واگذاری پروژه ها گرفته که اگر به آن اعتقاد داریم باید اجرا کنیم و شورا در جلسات آینده راجع به مدیرانی که در این زمینه اقدام نکنند، تصمیم گیری خواهد کرد.

استاندار کرمان در پایان گفت: قرار بود هیات دولت اختیارات را به دو استان کرمان و هرمزگان به عنوان پایلوت تفویض کنند که 86 مصوبه در این زمینه بوده و 71 مورد به استان ها تفویض شده است که 15 مورد باقی مانده و دستگاه های اجرایی موارد مورد نظر خود را که نیاز به تفویض اختیار دارد، تا فردا به ما اعلام کنند که در جلسه روز دوشنبه در تهران جلسه تصمیم گیری برگزار می شود، منعکس کنیم.

در این جلسه مصوب شد شورای بانک ها و اداره کل مالیاتی استان میزان مجموع بدهی پیمانکاران به مالیات و بانک ها را اعلام کنند تا در زمینه تهاتر بدهی ها تصمیم گیری شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21236
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.