وجود [۷۰۰ مدرسه تخریبی] در کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در استان کرمان بیش از ۷۰۰ مدرسه تخریبی وجود دارد، گفت: دولت بودجه کافی برای بازسازی این مدارس ندارد.

احمد اسکندری‌نسب امروز در آئین افتتاح مدرسه 14 کلاسه «نور دانش» جیرفت با تبریک هفته معلم اظهارداشت: هدف ما در آموزش و پرورش اجرایی کردن سند تحول بنیادین است و این سند تنها سندی است که به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته کلاس بازی و یادگیری در مدارس راه‌اندازی شده گفت: این یک کار بسیار خوب و با ارزشی است که در جیرفت برای نخستین بار از امروز راه‌اندازی می‌شود.

اسکندری‌نسب با ابراز امیدواری از اینکه همه مدارس ما به غیر دولتی تبدیل شوند بیان کرد: در سال گذشته 18 میلیارد تسهیلات در اختیار مدارس غیردولتی در استان کرمان قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در استان کرمان بیش از 700 مدرسه تخریبی داریم، عنوان کرد: دولت بودجه کافی برای بازسازی این مدارس ندارد و می‌طلبد از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز در این حوزه استفاده کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان 635 هزار دانش‌آموز داریم گفت از این تعداد 150 هزار نفر از آنها در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27681
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.