پذیرش نیروی قراردادی شرکت صنایع فولاد کرمان

افرادي كه متقاضي شركت در آزمون مي باشند، می توانند برای  ثبت نام از تاريخ ۹۵/۰۵/۲۰ تا تاریخ ۹۵/۰۵/۳۱ پس از مطالعه دقيق مفاد آگهي و با توجه به شرايط ذكر شده نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

آزمون:

۱-      شرایط عمومی:
۱-۱-        تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايران
۱-۲-       تديّن به دين مبين اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۱-۳-       دارا بودن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي ويا معافيت دائم غیر پزشکی
۱-۴-        عدم اشتهار به فساد اخلاقي، نداشتن سابقة محكوميت و سوء پيشينة كيفري كه موجب محروميت از حقوق اجتماعي شده باشد. (با تأييد مراجع ذي‌صلاح)
۱-۵-       عدم تعهد اشتغال در دستگاهها، مؤسسات و شركتها و کلیه نهادها و ارگان­ها به هر شکل ممکن
۱-۶-       داشتن تندرستي و توانايي كامل جسمي و رواني به تأييد امور ايمني و بهداشت شركت صنایع فولاد کرمان
۱-۷-        عدم اعتیاد به مواد مخدر (با تایید مراجع ذی صلاح)
۲-      شرایط سنی:
۲-۱-             حداکثر سن مجاز برای داوطلبان  ديپلم ۲۷ سال (متولدین ۶۸/۰۶/۰۱ و بعد از آن) فوق ديپلم ۳۰ سال (متولدین ۶۵/۰۶/۰۱ و بعد از آن) و کارشناسی ۳۲ سال (متولدین ۶۳/۰۶/۰۱ و بعد از آن)می­باشد.
۲-۲-           مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن مجاز داوطلبان افزوده خواهد شد.
۲-۳-           به ازای هر سال سابقه کار معتبر و مرتبط در واحدهای پيمانكاري شرکت صنایع فولاد کرمان که به تأييد سازمان تأمين اجتماعي رسيده باشد، يک سال و حداكثر ۵ سال  به حداکثر سن مجاز فوق افزوده خواهد شد.
۲-۴-           شرط حداكثر سن در خصوص ايثارگران با رعايت موارد ذيل افزايش مي يابد :
۲-۴-۱        داوطلباني كه در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل به صورت داوطلب خدمت نمودند به ميزان مدت حضور در جبهه و همچنين در صورت مجروحيت مدت بستري شدن و يا استراحت پزشكي آنان به حداكثر سن اضافه مي‌شود.
۲-۴-۲        داوطلباني كه در طول جنگ تحميلي به اسارت دشمن بعثي و يا گروههاي ضد انقلاب درآمده‌اند به ميزان مدت اسارت و حضور در جبهه به حداكثر سن اضافه مي‌شود.
۲-۴-۳        افراد خانواده شهدا و جاويدالاثرها(همسر و فرزندان)، جانبازان بالاي ۲۵ درصد و آزادگان به ميزان ۵ سال به حداكثر سن اضافه مي‌شود.
۲-۵-           در هر حال و تحت هيچ شرايطي حداكثر سن داوطلبان براي دارندگان مدرك تحصيلي کارشناسی از ۳۲ سال نبايستي تجاوز نمايد.
۳-           شرایط معدل:
۳-۱-           داشتن حداقل معدل کل ۱۳
۴-     شرایط مدرک تحصیلی:
۴-۱-           مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون قابل قبول است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاهها و مراكز آموزش عالي موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج از کشور، مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.
۴-۲-            دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد. (گواهی تحصیلی یا لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد قبول نخواهد بود).
۴-۳-           تایید مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه­های آزاد اسلامی از سوی دفتر امور فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری، الزامی است.
۴-۴-            مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.
تذکر: داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ فراغت از خدمت نظام وظيفه و کارت معافیت دائم ­آنان بعد از تاریخ ۹۵/۰۶/۳۰ باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
۵-     اولویتهای جذب:
۵-۱-           اختصاص ۱۰درصد کل پذیرفته شدگان به افراد درجه یک خانواده معزز شاهد و جانبازان بالای ۲۵درصد می باشد مشروط بر این که حداقل ۶۰درصد کل امتیاز نفر اول پذیرفته شده در آزمون را کسب کرده باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=2271
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.