پرداخت معوقات معلمان خرید خدمت تا پایان اسفند 97

عطا ناوکی در این باره افزود: پیرامون مطالبات معوق معلمان خرید خدمت آموزشی قلعه گنج با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیگیری های لازم انجام شده است .
به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، محمدباقر نوبخت پیرو درخواست این معلمان تاکنون سه مرتبه با مدیریت و برنامه ریزی استان مکاتبه داشته و شخصا این مساله را پیگیری می کرد.
ناوکی تصریح کرد: طی برآوردی که انجام شده، مبلغ 20 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق معوق معلمان خرید خدمت آموزشی نیاز بوده و این مبلغ به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام شد.
فرماندار قلعه گنج عنوان کرد: محمدباقر نوبخت، مکاتبات تامین اعتبار حقوق معوق این معلمان را به خزانه انجام داده و مقرر شده تا پایان اسفندماه امسال معوقات تمامی معلمان خرید خدمت استان کرمان پرداخت شود.
ناوکی اضافه کرد: استخدام معلم های خرید خدمت به مصوبه و مجوز مجلس نیاز دارد و در حال حاضر، آموزش و پرورش تعهدی در قبال استخدام این نیروها ندارد.
امام جمعه قلعه گنج نیز در این خصوص گفت: جمعی از معلم های خرید خدمت شهرستان قلعه گنج با ملاقات حضوری ، خواستار پرداخت حقوق و مطالبات معوق خود شدند.
حجت الاسلام احمد نجنو افزود: تعدادی از معلمان خرید خدمت آموزشی قلعه گنج خواستار پرداخت حقوق معوق خود شدند که طی یک سال گذشته پرداخت نشده است.
وی ادامه داد: این معلم ها در سفر اخیر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با وی مکاتبه کردند و به آنها قول مساعد داده شد تا بهمن ماه جاری مطالباتشان پرداخت شود اما هنوز پرداخت نشده است.
امام جمعه قلعه گنج عنوان کرد: در خصوص حقوق معوق معلم های خرید خدمت قلعه گنج با فرماندار این شهرستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مذاکراتی داشتیم که مطالبات 90 نفر از معلمان خرید خدمت آموزشی قلعه گنج پرداخت شود و خوشبختانه این نوید را به ما دادند که قبل از سال 98 تمامی حقوق معوق آنان پرداخت خواهد شد.
مرکز شهرستان قلعه گنج در 430 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25056
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.