پنجره واحد سیار سرمایه‌گذاری طی ۱۰ روز آینده راه‌اندازی می‌شود

به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد جواد فدائی روز گذشته در نشست بررسی مسائل و مشکلات پروژه بزرگراه سیرجان- شهربابک اظهار کرد: باتوجه به راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان، سرمایه گذار برای اخذ مجوزهای لازم نباید به صورت مستقیم به دستگاه های متولی مراجعه کند.

وی با انتقاد از رکود پروژ ه ها در استان به مدیران استان هشدار داد: برخی از پروژه ها به دلیل پیگیری نکردن و بی توجهی مدیران دچار رکود شده است و بدون ملاحظه با چنین مسئولانی برخورد خواهم کرد.

به گزارش مهر، فدائی با اشاره به معضل رودربایستی در اداره کشور اظهار داشت: متأسفانه رعایت برخی از مصلحت ها و رودربایستی با مدیران ناکارآمد، باعث عقب ماندگی کشور شده است و به عنوان استاندار به هیچ وجه با چنین مدیرانی رودربایستی نخواهم داشت و آن ها را توبیخ خواهم کرد.

استاندار کرمان با انتقاد از رعایت مصالح و منافع شخصی در بین مدیران تصریح کرد: برای خدمت به مردم استان افتخار می کنم و حاضر نیستم به هر قیمتی در مسند استانداری کرمان باشم.

فدائی با اشاره به مشکلات پروژه بزرگراه سیرجان- شهربابک افزود: با توجه به راه انداری پنجره واحد سرمایه گذاری مقرر بود تمامی مدیران ۱۷ دستگاه متولی صدور مجوز، زمینه اخذ استعلامات لازم برای صدور مجوزهای سرمایه گذار را طی یک جلسه ای بررسی و در نهایت با گذشت یک هفته به این استعلامات پاسخ دهند ولی متأسفانه این روند کند شده است.

وی با بیان اهمیت راه اندازی پنجره واحد متحرک سرمایه گذاری در سطح استان گفت: طی ۱۰ روز آینده و برای نخستین بار پنجره واحد متحرک یا اتوبوسی را با حضور مدیران استان برای تعیین محل معادن مورد نیاز بزرگراه سیرجان – شهربابک راه اندازی خواهیم کرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد با توجه به طولانی شدن استعلامات و فرایند صدور مجوز برداشت از معدن شن و ماسه پروژه خط انتقال آب به مجتمع مس سرچشمه، مجوز مورخ ۵ دی ماه ۹۷ این معدن برای یکسال آینده تمدید شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23205
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.