پیشرفت فیزیکی ۲۶درصدی طرح‌های اقتصادی کرمان

جعفر رودری دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه استان کرمان جزو سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی تعریف شده در کشور می‌باشد، گفت: استان کرمان موفق به انجام و اتمام ۴۱ طرح اقتصاد مقاومتی تا کنون شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، رودری افزود:۱۴ برنامه و ۲۷۱ پروژه مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان را جزو اولویت‌های کاری مدیران دانست که عمدتا تکمیل و بهره برداری آن‌ها برای سه سال آینده پیش بینی شده است.

وی منابع مورد نیاز ۲۷۱ پروژه تعریف شده ستاد را ۵۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در سال جاری ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هدف گذاری شده بوده که تاکنون ۷۲۰۰ میلیارد تومان از تمام منابع تامین اعتبار و محقق شده که عمدتا از بخش غیر دولتی است.

وی بیان داشت:استان کرمان به عنوان استانی پیشرو در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی با بهره گیری از بخش غیر دولتی از دولت یازدهم تاکنون توانسته نگاه توسعه‌ای ۲۳ معین اقتصادی را به این استان معطوف سازد که این معین‌های اقتصادی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی و تعهد پذیرفته شده طی سال‌های اخیر اقدامات زیربنایی موثری را نقاط مختلف استان به سرانجام رسانده اند.

۲۷۱ طرح اقتصاد مقاومتی در استان کرمان تا کنون عملیاتی شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25272
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.