کاغذ باطله هایی که سهم مردم از سهام عدالت شد

محمدرضا پورابراهیمی با انتقاد از سرنوشت نامعلوم “سهام عدالت” گفته: “سهام عدالت” مجموعه ای رها شده در اقتصاد کشور بوده که نه دولت نظارتی بر آن دارد و نه مردمی که سهام به آن ها واگذار شده است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اداره مافیایی مجموعه “سهام عدالت” مورد انتقاد است، افزوده “سهام عدالت” با وضعیت فعلی خود بیشترین لطمه را به اقتصاد و مردم به عنوان سهام داران وارد می کند.

وی با بیان اینکه بدقولی دولت در خصوص ارایه لایحه در بحث “سهام عدالت” مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است، گفته طبق آخرین اخبار واصله متن لایحه دولت در خصوص تعیین تکلیف “سهام عدالت” و آزادسازی و واگذاری آن به مردم نهایی شده ولی هماهنگی هایی نیاز است تا به این وسیله ابلاغ شود. هرفرد سهامش  رقمی درحدود یک یا یک میلیون و 500 هزار تومان  از “سهام عدالت” خواهد بود، همچنین افزوده: “سهام عدالت” برای خانواده هایی که شرایط اقتصادی مناسبی ندارند، می تواند دارایی قابل قبولی باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآورشده طرح نمایندگان در خصوص “سهام عدالت” در دست تدوین بوده و با تاخیر دولت در ارایه لایحه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سهام عدالت درمیان طرح‌های اقتصادی دولتی که با شعار حمایت از قشر کم‌ بضاعت جامعه سکاندار بالاترین رکن اجرایی ایران شده، اهمیت بسیاری یافته و به ندرت دست گرم حمایت مسئولان را بر شانه‌های خود احساس کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=4851
1 نظر
  1. بردیا می گوید

    اینجوری برای این آدم پوپولیست و موج سوار آبرو میخرید من واقعا برای شما که باید حامی مردم باشید متاسفم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.