کمالی پور خواستار نگاه متفاوت مسوولان به کشاوری جنوب

یحیی کمالی‌پور  با بیان اینکه جیرفت و عنبرآباد به دلیل قطب کشاورزی نیاز به توجه بیشتر مسؤولان کشاورزی است، اظهار داشت: در نشستی با مدیرعامل بانک کشاورزی، ضمن برشمردن قابلیت‌ها و استعدادهای ویژه جنوب استان در بخش کشاورزی به مشکلات این قشر در بخش تولید و فروش و همچنین مشکلات ناشی از خشکسالی چندین ساله اشاره شد.

به گزارش فارس نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسؤولان کشاورزی کشور نگاهی متفاوت از سایر استان‌ها به جنوب کرمان داشته باشند، عنوان کرد: مدیرعامل بانک کشاورزی نیز با تایید ظرفیت‌های منطقه، نگاه بانک کشاورزی به همه مناطق مستعد را خاص دانست و گفت، جنوب استان کرمان هم با توجه به ویژگی‌های خاص مسلما مورد توجه ویژه سیاست‌های این بانک است.

وی افزود: مدیرعامل بانک کشاورزی در ارتباط با استمهال وام‌های کشاورزی نیز گفت که دستورالعمل و مصوبه دولت را اجرا خواهیم کرد و درباره وام‌های زیر 100 میلیون تومان فعلا دستور توقف پیگیری را داده‌ایم تا این مشتریان بتوانند از فرصت بخشودگی سود و جریمه وام‌های خود استفاده کنند و فقط اصل وام را پرداخت کنند.

نماینده مردم جیرفت و عنبراباد در مجلس شورای اسلامی از آمادگی همکاری اعطای تسهیلات سرمایه در گردش برای کشاورزان تا هر میزان که لازم باشد، خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=18811
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.