کناره‌گیری سیاوشی از انتخابات آتی اتاق‌‌ بازرگانی کرمان

به گزارش کرمان‌نو، سیدمهدی سیاوشی، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان با انتشار نامه‌ای در صفحه اینستاگرامش از کناره گیری خود در انتخابات آتی اتاق‌‌ بازرگانی کرمان خبر داد. جزئیات این نامه بدین شرح است:

«انتخابات دوره نهم اتاق‌هاي بازرگاني اسفند امسال در سراسر كشور برگزار می‌شود و ثبت‌نام از متقاضيان ورود به هيات‌‌‌هاي نمايندگی اتاق‌هاي بازرگاني تا بيست و ششم دي‌ماه ادامه خواهد داشت اينجانب كه افتخار حضور در دوره هشتم اتاق بازرگاني كرمان و همچنين رياست كميسيون گردشگري را داشتم در مدت حضور با جوانان توانمند كارآفرين و فعال در بخش گردشگري آشنا شدم كه مطمئن هستم در صورت فراهم شدن شرايط كسب و كار و ميدان دادن به اين جوان‌ها مي توان شاهد تاثيرات بسزايي در گردشگري استان بود.
با استناد به همين موضوع و ايجاد فضا براي جوانان توانمند اينجانب از حضور در انتخابات دوره نهم انصراف داده تا به نوبه خود فرصت را براي اين جوانان فراهم كنم.
اتاق بازرگاني به عنوان پارلمان بخش خصوصي محل مناسبي براي جمع بندي نظرات و مشكلات بخش خصوصي می‌باشد كه خوشبختانه اتاق كرمان در اين زمينه هميشه يكي از اتاق‌های پيشرو و فعال در كسور بوده است كه در آينده نيز با حضور جوانان انشاا.. شاهد ادامه اين روند خواهيم بود.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23079
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.