گلایه سرپرست فرمانداری رفسنجان؛ وضعیت غم‌انگیز بودجه

علیار اسکندری‌نسب صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این حرف را زده و اضافه کرده که اعتبار ۴۳ میلیارد تومانی رفسنجان با وجود گستردگی و جمعیت زیاد آن در مقابل بسیاری از شهرستان‌های کوچک و کم‌جمعیت استان بسیار کم است.

وی با اشاره به اینکه راه و شهرسازی با جاده‌هایی از جمله نوق که سالانه تلفات و کشته‌های زیادی هم دارد، بودجه کمی دارد و به بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیازمند است، گفته با این وضعیت بودجه اگر پیش برویم، ۲۰ سال طول می‌کشد تا این جاده را بسازیم.

اسکندری‌نسب همچنین بودجه آموزش و پرورش را هم با این جمعیت دانش‌آموزی ناچیز دانست و تصریح کرده این اعتبارات حاصل غفلت دستگاه‌های اجرایی بوده که شاخص‌های توسعه‌ را که بر اساس آن تصمیم‌گیری و اعتبار اختصاص داده شده، مقایسه و شاخص‌های خود را بیان نکردند تا اصلاح شود.

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت که دستگاه‌های اجرایی باید وضعیت اعتباری و توسعه‌یافتگی خود را مطرح کنند تا شاخص‌های توسعه‌یافتگی اصلاح شود و از این طریق وضعیت اعتبارات شهرستان را افزایش داده و در بودجه سال آینده تغییراتی انجام شود.

منبع: فارس

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=15023
1 نظر
  1. شهروند می گوید

    جناب فرماندار محترم اينكه دلسوزانه براي اين شهر زحمت مي كشيد بي نهايت ممنون شماييم اجرتان با خداوند كه واقعا به حق الناس اين مردم رسيدگي مي نماييد حال كه به دعاي خير شما فرماندار اين شهر شده ايد براي خيابانها و كوچه هاي پوسيده همه رسيدگي و انها را اسفالت نمايئد اگر هم كمبود اعتبار داريد حداقل جاهاي كه مردم ان منطقه توان مالي دارند از خود انها ياري بگيريد و مناطق محروم از بودجه دولت استفاده شود خدا به شما بقاي عمر در خدمت رساني به خلق عطا نمايد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.