۲۸ جشن گلریزان در استان کرمان برگزار شد

سید حجت‌الله موسوی‌قوام ظهر دوشنبه در جلسه ستاد دیه استان کرمان بیان داشت: امسال یکی از بهترین سال‌ها در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی بود.

به گزارش مهر، وی افزود: تاکنون تعداد ۲۱ جلسه کمیسیون وام برگزار شده و تعداد زیادی از پرونده‌ها مورد بررسی قرار گرفته‌اند که تا امروز ۳۷۴ نفر جمعاً با پرداخت ۱۰ میلیارد و ۶۶۲ میلیون تومان آزاد شده‌اند که نسبت به سال گذشته که ۲۵۳ نفر آزاد شدند ۳۳ درصد افزایش را شاهد بودیم.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: در سال جاری ۱۱ نفر از محل کمک‌های ویژه و ۲۰ نفر از محل تسهیلات بانکی آزاد شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته‌اند.

موسوی قوام تصریح کرد: ۱۲ نفر بدهکاران تصادفات غیر عمد جرایم رانندگی داشتیم که با کمک‌های ستاد زمینه آزادی این افراد فراهم شد.

وی یادآور شد: سازمان زندان‌ها در راستای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سال جاری ۲۹۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت کرده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت: در زمینه پرونده‌های وارده به ستاد در سال جاری ۱۳۲ جلسه صلح و سازش در کل استان داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل سال ۴۰ درصد افزایش را شاهد بودیم همچنین در جهت توان پرداخت جرایم تعداد ۱۱۶ نفر از مددجویان حدود ۲۰۰ میلیون تومان از جرایم را خودشان پرداخت کردند.

وی به جشن‌های گلریزان در سرتاسر استان اشاره کرد و بیان داشت: در بحث جشن‌های گلریزان امسال کرمان در کشور پیشتاز شد در همین راستا ۲۸ جشن گلریزان در کل استان برگزار شد که در نهایت بیش از هفت میلیارد تومان خیران تعهد کردند که از این آمار تاکنون بیش از پنج میلیارد تومان آن وصول شده است.

موسوی قوام گفت: در رابطه با کمک‌های موردی امسال ۲۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک دریافت کردیم که نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشتیم.

وی افزود: در حوزه پیشگیری که رسالت اصلی ستاد است نیاز است کارهای بیشتری انجام شود اما در حوزه درمان توفیقات خوبی به دست آوردیم که باید تداوم داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26201
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.