توزیع 1200 تُن گوشت منجمد و گرم در کرمان

مهدی بنی‌اسدی، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان در گفت‌وگو با کرمان‌نو با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت توزیع و ذخیره گوشت قرمز در استان کرمان خوب و مناسب است، اظهار کرد: از شهریورماه سال جاری تاکنون 900 تن گوشت منجمد گوساله و 300 تن گوشت گوسفند در قالب گوشت منجمد و گرم در واحدهای صنفی مربوطه در استان کرمان توزیع شده است.

وی با اشاره به همکاری خوب و مشترک میان بخش خصوصی و سازمان دامپزشکی استان در جهت توزیع گوشت قرمز در قصابی‌ها، افزود: به اندازه کافی ذخیره گوشت در انبارها در اختیار داریم و هم‌اکنون از طریق بخش خصوصی گوشت گوساله منجمد به طور مرتب و با هماهنگی سازمان دامپزشکی، بازرگانی و صنف قصاب ها برای توزیع وارد بازار و چرخه مصرف قرار می‌گیرد.

بنی اسدی در حالی خبر از وضعیت مناسب توزیع گوشت قرمز در استان کرمان می دهد که چندی قبل حسین رشیدی، مدیرکل دامپزشکی استان کرمان در نشستی با حضور مجمع نمایندگان استان کرمان اعلام کرده بود کمبود گوشت قرمز کم‌کم به یک بحران در استان کرمان تبدیل می‌شود.

او در گفت‌وگو با خبرنگار کرمان‌نو درباره این گفته چنین می گوید: «در حال حاضر وضعیت توزیع گوشت در استان کرمان خوب است و ما با هیچ گونه کمبودی در این خصوص مواجه نیستیم. اما نگرانی ما بیشتر درباره قاچاق دام است چراکه طبیعتاً بر قیمت و توزیع گوشت تاثیر می گذارد و این موضوع را در نشستی که با حضور مجمع نمایندگان استان کرمان داشتیم اعلام کردم.» وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از قاچاق دام و تاثیر آن بر قیمت گوشت، تدابیری اندیشیده شده، تصریح کرد: چنانچه مساله قاچاق دام در استان کرمان حل نشود دچار کمبود گوشت قرمز خواهیم شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=23332
1 نظر
  1. علی می گوید

    تا الان چند بار رفتم تو صف گوشت اما حتی یک بار هم به من نرسیده اصلا توضیع گوشت منصفانه نیست بعضی ها که من میشناسم تا الان دوبار گرفتن. گوشت منجمد رو میبرن جای دیگه میفروشن یا توضیع کننده به آشنا های خودش میده نظارت نمیشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.