کمپین‌های صوری دعوت از نامزدها

تنور انتخابات با ثبت‌نام نامزد‌ها در حال گرم شدن است.حرف و حدیث‌هایی که در مورد نامزدی افراد تا حالا به گوش می‌رسید حالا رنگ واقعیت به خود گرفته و کاندیداها یکی پس از دیگری راهی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها می شوند تا نام خود را در میان ثبت‌نام کنندگان جا دهند.

برخی هم که محافظه‌کار تر رفتار می‌کنند صبوری پیشه کرده و در روزهای پایانی خود را به محل ثبت‌نام می رسانند.

زمان‌بندی فرآیند انتخابات ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت را برای تبلیغات نامزدها‌ در نظر گرفته است. اما رسانه‌های غیر رسمی فضایی را در اختیار هواداران نامزدها قرار داده تا پیش از موعد و به اصطلاح در لفافه تبلیغات زودهنگام را آغاز کنند.

یکی از این تکنیک‌های دستمالی شده که قبلا با پیامک و راه انداختن دوستان به دنبال خود به قصد دعوت به نامزدی شاهد آن بودیم حالا جای خودش را به کمپین داده است.

نزدیکان و هواداران نامزد مورد نظر در اقدامی هماهنگ و کاملا غیر خود‌جوش گروهی را در تلگرام راه اندازی می کنند و نام آنرا کمپین دعوت از فلانی می‌گذارند و به در و همسایه در تلگرام پیام می دهند که دوست و آشنا و غریبه را به این گروه دعوت کنید تا تعداد اعضاء بالا برود.

در ادامه هم شروع به تعریف و تمجید از نامزد مورد حمایت می‌کنند که منت بگذارد و قدم رنجه کرده تا فرمانداری برای ثبت نام تشریف فرما شود.

در این باب بایستی هشدار داد که این حرکت مصداق بارز تبلیغات زودهنگام است و دستگاههای نظارتی و تایید صلاحیت تقاضا می‌شود با رصد فضای مجازی جلوی این شیوه ناجوانمردانه و غیر اخلاقی را گرفته و اجازه ندهند از این امکان رسانه‌ای سوء استفاده شود.

دوم در مورد نامزد خاص مورد نظر که سابقه نظامی هم در پرونده خود دارد باید گفت که از مدتها پیش موضوع نامزدی شما در محافل نزدیک به شورا به گوش می‌رسید تا جایی که اعضای شورا از جنب و جوش تبلیغاتی‌تان احساس خطر کرده و با مصوباتی که قرار بود خانه‌ای را برای موضوعی دراختیارتان بگذارد مخالفت کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=10701
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.