امام جمعه سیرجان: قیام مردم قم در ۱۹ دی زمینه ساز پیروزی انقلاب شد

حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان گفته نباید هر حرف و کلامی را بگویم و بنویسیم تا دستاویزی برای دشمن شود.

امام جمعه موقت کرمان گفت که کشورهای همسایه به شدت ناامن هستند اما به همت نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی امنیت در کشور ما فراهم است.
وی افزود: «شهدا همواره نقششان برجسته و مهم بوده. ما شهدای زیادی همچون شهدای انقلاب، دفاع مقدس، هسته ای، مدافع حرم، شهدای امنیت و فرهنگی برای تثبیت و استقرار نظام جمهوری اسلامی تقدیم شده است».
حجت الاسلام قاسمی زاده به سالروز دستور کشف حجاب توسط رضا خان اشاره کرد و بیان داشت که حجاب از ضروریات دین است و باید رعایت شود، هر کس منکر شود از دین خارج شده. بی حجابی و بدحجابی آثار سوء زیادی دارد و موجب سستی بنیان خانواده، پایین آمدن کیفیت کار و سبب تنزل علم و دانش می شود. بدحجابی در گذشته یک سیاست سوء بوده اما امروز یک ابزار برای دشمنی با ماست. خانم ها باید بدانند حجاب مقوله ضروری عفاف است.
امام جمعه موقت کرمان با اشاره به فرا رسیدن ۱۰ ربیع الثانی و سالروز وفات حضرت معصومه (س) گفت که قم از قرن اول هجری یکی از مراکز مهم شیعیان و ترویج فرهنگ معنوی تشیع بوده و انقلاب اسلامی هم از همین مرکز آغاز شد.
وی افزود: «طبق دستور نماینده ولی فقیه در استان روز دوشنبه در شهر کرمان نماز باران اقامه می شود در جامعه ای که با کم آبی و خشکسالی روبروست خواندن نماز باران یک وظیفه است».

داعش به زودی گریبان آل سعود را خواهد گرفت

حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان گفته قوه قضاییه باید به فساد، فتنه و به پرونده کسانی که به بیت المال خیانت کردند و در فساد اقتصادی متهم هستند رسیدگی و به مردم اعلام کند.
امام جمعه سیرجان حمله به قوه قضاییه را کار دشمنان بیرونی نظام دانست و گفت که باید مواظب باشیم.
وی افزود که برگزاری مراسم سال نو میلادی همراه با اضطراب و دلهره مردم کشورهایی بود که تروریست را پرورش داده اند و حامی آن هستند.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد که امروز پاسخگوی این همه ناامنی در سراسر جهان چه کسانی باید باشند. به زودی فتنه داعش گریبان آل سعود و رژیم اشغالگر قدس را خواهد گرفت و رسوا خواهند شد.
امام جمعه سیرجان با گرامی داشت ۱۹ دی و سالروز قیام مردم قم گفت که این قیام در واکنش به هتک حرمت امام خمینی(ره) در روزنامه اطلاعات بود که در نهایت به پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن سال ۵۷ منتهی شد.
وی با گرامی داشت عملیات کربلای ۵ افزود که در این عملیات شهرستان سیرجان ۷۵ شهید را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرد.

دین زدایی در دستور کار دشمن است

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان به صحبت رهبری در رابطه با ترور دانشمندان هسته ای اشاره کرد و گفت که ترور دانشمندان هسته ای نشان از به بن بست رسیدن استکبار در مقابله با ایران دارد.
امام جمعه ریگان گفته امروز دین زدایی در دستور کار دشمن است در دانشگاه به بهانه شادابی دانشجویان مراسم هایی برگزار می شود که به افت دینی می انجامد.
وی به ۱۷ دی ماه سالروز اجرای قانون کشف حجاب توسط رضا خان اشاره کرد و افزود که امام خمینی فرمودند ما می خواهیم زن به مقام والای انسانیت خودش برسد.
امام جمعه ریگان به دیدار دانشجویان نخبه دانشگاه صنعتی شریف با رهبری اشاره کرد و گفت که رهبری فرمودند من جوانان مومن و انقلابی را بسیار دوست دارم و از آنان پشتیبانی می کنم مسئولان نباید جوانان انقلابی را به علت یک انتقاد طرد کنند.
حجت الاسلام رنجبر ماهانی سالروز تاسیس هسته گزینش به فرمان امام خمینی(ره) را گرامی داشت و تاکید کرد مسئولان به کارگیری نیروهای مومن و انقلابی را سر لوحه کار خود قرار دهند.
در نماز جمعه امروز ریگان از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی به مدت ۳سال دیگر به عنوان امام جمعه این شهرستان معرفی شد.

پیام قیام ۱۹ دی دشمن شناسی بود

حجت الاسلام عباس گروهی در خطبه های نماز جمعه این هفته رودبار جنوب گفته دشمنان به دنبال نابودی ارزش های انقلاب اسلامی هستند. همه مردم و مسئولان باید از ارزش های انقلاب محافظت کنند تا به انقلاب ضربه نخورد.
امام جمعه رودبار جنوب به ۱۹دی سالروز قیام مردم قم اشاره کرد و گفت که پیام این قیام دشمن شناسی بود همه ما باید در این زمینه هوشیار باشیم. وی در رابطه با ۱۷ دی سالروز صدور دستور کشف حجاب بیان کرد که دشمنان همیشه به دنبال از بین بردن اسلام بوده اند. وی افزود: «آموزش و پرورش باید مواظب این خطرات باشد و از مختلط شدن مدارس جلوگیری کند».
امام جمعه رودبار جنوب گفته یکی از راه های از بین بردن اسلام جنگ و تهاجم نظامی است. راهکار دیگر دشمن نفوذ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، و نظامی است.
وی ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) افزود این امام بزرگوار با نحوه رفتار و کردارشان  مردم را هدایت کردند. رفتار این حضرت به شکلی بود که ماموران شکنجه را در زندان تحت تاثیر قرار گرفتند و مومن شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=8650
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.