سفر احتمالی روحانی به کرمان|سفرهایی که نمایندگان خبر دادند و انجام نشدند

یحیی کمالی پور، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس صبح شنبه خبر داد که رییس جمهور در چند روز آینده به کرمان سفر می کند.

پس از او، احمد انارکی محمدی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس اطلاعات دقیق تری از سفر حسن روحانی به کرمان داد. او گفت که طی این سفر پروژه هایی از جمله هتل رفسنجان، بیش از سه هزار میلیارد پروژه مربوط به بخش خصوصی در شهر سرچشمه، خانه خشتی در شهرستان رفسنجان و چندین پروژه بخش خصوصی در سیرجان توسط رییس جمهور افتتاح می شود.

پس از این اظهارات، فرشید فلاح، مدیرکل حوزه استانداری کرمان در یک گروه تلگرامی نوشت:

? امروز از نمايندگان محترم درخواست كرديم پيرامون سفر ريیس محترم جمهور اطلاع رسانی يا مصاحبه را به مراجع رسمی واگذار كنند.

?تجربه سفر قبل و اطلاع رسانی غير دقيق باعث انتظارات و اختلافاتی شد

?به محض قطعی شدن برنامه سفر پيرامون آن اطلاع رسانی خواهد شد

?به دليل قطعی نبودن تاريخ و برنامه سفر و نيز مسايل ديگر از همه نمايندگان و حتي مديران، اعضای شوراها و … درخواست كرده ايم در مورد سفر و برنامه های آن اطلاع رسانی نفرمايند.

چرا استانداری کرمان از نمایندگان مجلس خواسته درباره سفر رییس جمهور به کرمان اطلاع رسانی نکنند؟ با نگاهی به سابقه نمایندگان در اعلام خبر سفر احتمالی و البته انجام نشدن آن، دلیل این خواسته را می توان فهمید.

سفرهایی که انجام نشد

در مهر 94  شهباز حسن پور، نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس علاوه بر اینکه گفت رییس جمهور به کرمان می آید، از جزئیات این سفر هم پرده برداشت تا سفر روحانی به کرمان قطعی به نظر آید. حسن پور به فارس گفته بود: مقرر شده ‌است حجت‌الاسلام روحانی دیدارهایی با مردم، نخبگان و دیگر اقشار استان کرمان داشته باشد و چند طرح را نیز افتتاح خواهد کرد.

یک ماه بعد اما نوبت محمد مهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بود که از سفر احتمالی رییس جمهور خبر دهد. زاهدی گفته بود: منتظر رییس جمهور هستیم تا به صورت رسمی عملیات پتروشیمی کرمان آغاز شود و وی قول داده در آذرماه به کرمان سفر کند.

حسن روحانی اما اردیبهشت 95 به کرمان سفر کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=15296
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.