شما غلط کردید که نصیحت کردید!

حجت الاسلام و المسلمین قاسم دانشی گفته وقتی مقام معظم رهبری از یک مدیریت پشتیبانی می‌کند و کارهای انجام شده را تایید می‌کند شما کی هستید که بخواهید تذکر دهید! آن زمان شما در کنار موسوی و کروبی خائن بودید.

امام جمعه بم ادامه داد که این افراد کسانی اند که همچنان حاضر نیستند از فتنه و فتنه گر و سران فتنه ابراز برائت کنند، حالامدعی می‌شوند که تذکر داده اند و اکنون این روسیاهان و بی آبرویان میخواهند برای خودشان کسب آبرو کنند، آن هم پس از فتنه ای که مقام معظم رهبری فرمودند خط قرمز نظام است،

این افراد کسانی که زیر پرچم موسوی و کروبی خائن که خیانتشان بر هیچ منصفی پوشیده نیست قرار گرفتند.

اینها کسانی هستند که اوج فضاحت و رسوایی خود را با مسجد آتش زدن و پایگاه بسیج به آتش کشیدن و کشتن و در روز عاشورا هلهله و سوت و کف زدن و پرچم امام حسین را به آتش کشیدن نشان دادند، لذا کدام شیعه و کدام منصف و متدین می‌آید از اینها حمایت کند؟

وی افزود که عده ای هنوز این مسائل را قبول ندارند و اکنون میخواهند به بهانه رد صلاحیت شدن فردی به دنبال کسب آبرو برای خود باشند و برای بازسازی و ترمیم چهره کریه خودشان خط قرمز نظام را نادیده بگیرند.

اینکه عده ای بگویند ما ۴ سال آواربرداری کردیم معنی نمی دهد، این فرصتی بود که ملت در اختیار شما قرار داد، این در شان دولتی که خود را حلال مشکلات در ۱۰۰ روز معرفی کرد نیست و بازی کردن با شعور مردم است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11146
1 نظر
  1. محمد می گوید

    جناب امام جمعه .لطفا در مقابل نظر مردم قرار نگیرید امام جمعه رفسنجان هم روزی چنین بود
    درود بر ایت اله هاشمی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.