آیت الله جعفری : در نقد دولت منصف باشیم

آیت الله”سید یحیی جعفری” درباره عملکرد دولت یازدهم اظهارداشته دولت با مشکلات عدیده اقتصادی، فرهنگی و … مواجه بود و تلاش و کوشش خود را انجام داده اما به نقطه مطلوب که مورد نظر همه بوده، نرسیده و خودش نیز این مسئله را قبول دارد.
وی افزود که در رابطه با دولت، یک عده گرفتار افراط شده و خیلی مدح گفته و اغراق در حرفشان دیده می شود و عده دیگر واقعا بی انصافی می کنند و خدمات و کارهای دولت را نادیده می گیرند.
جعفری تصریح کرد که دولت همه توانش را به خرج داده و به هر حال زحمت کشیده و در پی آن، در جاهایی موفق شده و در جاهایی موفق نبوده است.
او افزود که امیدواریم خداوند به همه ما بصیرت و درک درستی از مسائل عنایت فرماید که منصفانه حرف بزنیم و منصفانه به مسائل نگاه کنیم.
به گفته جعفری برخی از رسانه ها و جرائد واقعا انصاف را رعایت نمی کنند. او با بیان اینکه چیزی از عمر دولت باقی نمانده و سال آینده انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود افزود که مردم اگر از این دولت راضی باشند، دوباره هم رای می آورد و اگر راضی نباشند، خیر.
امام جمعه کرمان گفت که از خداوند توفیق همه دولتمردان را خواستاریم، آنچه اهمیت دارد این است که ما مردم در کارها و امور مختلف اهل انصاف باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5336
1 نظر
  1. […] آیت الله جعفری : در نقد دولت منصف باشیم – پایگاه خبری … […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.