استاندار از نمایندگان خواست بدنبال تغییر مدیران نباشند

استاندار کرمان ۱۳ مرداد امسال در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منطقه هفت (سیرجان و بردسیر) از منزلت سیات پیشگان گفت .

او که به نظر می‌آمد روی صحبتش با پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور است می‌گوید سیاست زمانی منزلت، ارزش و قرب دارد که در جهت تعالی و رشد، اقتصاد و فرهنگ مردم قرار گیرد.

رزم‌حسینی در قالب مثالی نارضایتی خود را بیشتر بروز می‌دهد و می‌گوید نماینده محترمی که در مجلس حق رای دارد، کارنامه موفق او در حوزه فرهنگ و اقتصاد تجلی پیدا می کند و اگر وقت خود را در حوزه سیاسی صرف تعویض مدیر، بخشدار و فرماندار کند آن هم در حالی که در حوزه مسئولیت او نیست، با گذشت زمان مردم از او ناراضی می شوند.

استاندار «حسن‌پور» نماینده سیرجان و بردسیر را شاهد مثال خود می‌کند و می‌گوید اگر آقای حسن پور به دنبال حق آب و برق، اعتبارات و اشتغال مردم باشد خیلی بهتر است از اینکه امروز به دنبال این باشد که مدیر‌کل عوض کند و یا دوستان خود را در سمت مدیر کلی یا بخشداری قرار دهد که خوشبختانه تا به حال از نماینده مردم سیرجان و بردسیر چنین موردی را ندیده ایم.

استاندار کرمان از پیشگامی هر ۱۰ نماینده استان در حوزه ی اجرای اقتصاد مقاومتی می‌گوید و تصریح می‌کند که هر کدام از نمایندگان برای آبادانی حوزه خود بخشی را تحت نظر قرار داده اند.

رزم حسینی با اشاره به اینکه فکر اصلی مدیران ما باید کاردانی، توانمندی و شایستگی باشد می‌گوید رها کنید سیاسی کاری ها را زمانی که جوانان ما بیکار هستند.

وی در ادامه تصریح می‌کند که بعد از گذشت ۳۷ سال سیاسی کاری و کار سیاسی امروز اگر نتوانیم به عقلانیت اقتصادی و سیاسی برسیم، هیچ رشدی نداشته ایم.

استاندار از  رفاقت های سیاسی استقبال می‌کند و می‌گوید فکر و سلایق سیاسی باشد ، کسی نمی تواند جلوی فکر کسی را بگیرد اما می گویم در حالی که با فکر های متعدد دور یک میز نشسته ایم می  توان در امر توسعه اقتصاد مقاومتی کار کرد.

در روزهای گذشته و بر سر تغییر مدیر کل ورزش و جوانان که مورد حمایت پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و بخشی از ورزشکاران هست اختلافاتی بین این نماینده و استاندار پیش آمده است . شدت این اختلافات تا جایی پیش رفت که پورابراهیمی وزیر کشور را پیرامون تغییر این مدیر استانی تهدید به سوال در مجلس کرد و ذکاء اسدی معاون سیاسی استاندار هم پورابراهیمی را به افشاء پشت پردهای اعمال فشار بر تغییر مدیران نشانه رفت.

لازم به توضیح است «محمود محمودی‌نیا» مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در هفته‌های گذشته استعفاء داده و تکلیف کرسی مدیرکلی هنوز مشخص نیست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=1648
2 نظرات
  1. […] رزم حسینی در حضور جمعی از نمایندگان استان قانون تفکیک قوا را از ارکان نظام عنوان می‌کند و می‌گوید هیچ نماینده‌ای به خود اجازه ی دخالت در  امور استانداری را نخواهد داد. این در حالیست که اخیراً پور ابراهیمی با استاندار بر سر تعویض مدیرکل ورزش دچار اختلاف شده‌اند. […]

  2. […] اداره ورزش و جوانان استان استعفا داد که این موضوع باعث بروز اختلاف نظر میان استاندار و پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.