استاندار بعدی کرمان از میان «پاشنه ورکشیده‌ها» و معتقد به گفتمان رییس جمهور باشد

شورای اصلاح طلبان استان کرمان در این نامه ویژگی های مد نظر استاندار کرمان را تشریح کرده است. متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان

همان‌گونه که مستحضر هستید انتخاب مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط مردم به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم یکی از مهم‌ترین دستاوردهای شعار «استقلال آزادی، جمهوری اسلامی» است که در انقلاب شکوهمند اسلامی به دست آمد. اکنون‌که در آستانه تصمیم هیأت محترم وزیران برای انتخاب استاندار کرمان قرار داریم شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان کرمان ضمن توجه به فضای موجود کشور و استان استدعای بذل‌توجه به نکات زیر در این انتخاب مهم را دارد:

۱. حق مردم در تعیین حاکمان جامعه، مبتنی بر امکان انتخاب برنامه‌های جریان مدنظرشان، یکی از لوازم اصلی جمهوریت نظام است که خدای‌ناکرده در صورت عدم توجه به آن می‌تواند باعث ایجاد خسرانی بزرگ در سرمایه اجتماعی دولت‌ها شود. ازآنجاکه رییس محترم جمهور به‌عنوان منتخب مردم و مجری قانون اساسی وظیفه‌ای خطیر در اجرای راهبردهای توسعه پایدار و همه‌جانبه دارد، شایسته است مجریانی همراه بارأی و نظر مردم و همدل با جریان اجرایی کشور به کار گمارده شود. بی‌تردید انتخاب استانداری همسو با دولت و از شمار «پاشنه ور‌کشیده‌ها» که به گفتمان رییس‌جمهور اعتقاد داشته و موفقیت دولت را در سرلوحه اهداف خود قرار دهد زمینه‌ساز تحقق اهداف نظام در استان خواهد بود. استاندار کرمان بایستی از عمق وجود به برنامه‌های رییس‌جمهور و دولت وفادار بوده و ضمن سعی وافر در حل مشکلات مردم در تندباد حملات ناجوانمردانه علیه دولت در دفاع از رئیس‌جمهور و کارنامه دولت ازخودگذشته و قاطع باشد.

2. تجارب گذشته نشان داده است به هر میزان دولت‌ها در ایجاد وفاق، همدلی و همگرایی نیروهای حامی خود موفق‌تر بوده‌اند، علاوه بر اینکه منشأ خدمات و برکات بیشتری برای ایران اسلامی بوده‌اند، توفیق بیشتری در ایجاد وحدت در سطح جامعه نیز داشته‌اند.

3. در شرایط کنونی کشور، نقدپذیری و تحمل منتقدان دلسوز یکی از مهم‌ترین شاخص‌های مدیران موفق خواهد بود. شنیدن، توجه، تحمل و پذیرش نقدهای کارشناسان و دلسوزان کشور قطعاً یکی از الزامات امروز مدیران جامعه ماست. بدون تردید تجربه مدیریت استاندار آینده در «حوزه سیاسی» می‌تواند در این زمینه مؤثر واقع شود.

4. حسن شهرت سیاسی، اخلاقی و مالی و پرهیز از بخشی نگری و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استان در راستای توسعه‌ای پایدار و همه‌جانبه، تجربه مدیریتی موفق در دستگاه‌های اجرایی، توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اجتماعی، داشتن نگاه تخصصی و علمی به مشکلات استان، آشنایی به امر برنامه‌ریزی هم از لحاظ علمی و هم عملی، توانایی استفاده از ظرفیت‌های علمی موجود در مراکز علمی و دانشگاه‌ها، بهبود فضای کسب‌وکار، تقویت بنیه اقتصادی استان از طریق توجه به ظرفیت‌های موجود بخش خصوصی و ایجاد فضای وحدت و همدلی در استان در عمل و پرهیز از رفتارهای عوام گرایانه و شعارزده قطعاً ازجمله صفاتی است که انتظار می‌رود استاندار آینده کرمان متصف به آن‌ها باشد.

شورای اصلاح طلبان استان کرمان ضمن اعلام همبستگی مجدد با ریاست محترم جمهوری موفقیت دولت خدمتگزار در تحقق اهداف و برنامه‌ها را از درگاه قادر بی‌همتا مسألت می‌نماید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=18180
1 نظر
  1. هادي ميرشكاري می گوید

    با سلام و احترام. به استحضار مي رساند شوق خدمت هر دو جناح سياسي را كور و كر كرده و هم پاچه وركشيده و هم پاچه ورماليده اند و كلا مادرزاد مدير به دنيا آماده اند و اصلا دوست ندارند پست و مقامي بگيرند مگر اينكه بهشان تكليف شود و يا كسي داوطلب نباشد. خدايا عاقبت نظام مقدس جمهوري اسلامي را كه حاصل خون عزيزترين فرزندان اين مرز و بوم و يلان غواص عزيز و مطهري كه جنازه هايشان (استخوانهاشان) دست بسته و يعني زنده بگور شدند، پس از سالها گمنامي(خوشنامي) به وطن برگشت، دستخوش تمايلات دنيايي و نفساني و مطامع جناحهاي معامله گر سياسي قرارنده!!!!!! آمين يا رب العالمين.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.