اعضای شورای شهر کرمان برای سومین بار پیاپی به خانه شهر نرفتند

پانزده عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان بار دیگر جلسه هفتگی خود را لغو کردند. آنها پیش از این یکشنبه‌ها در خانه شهر حاضر می‌شدند تا کار شهر زمین نماند. اما این سومین جلسه‌ای بود که سر قرار نیامدند.

لغو پیاپی جلسه‌ها در حالی صورت می‌گیرد که در روزهای گذشته شورای پرحاشیه چهارم یک عضو خود را از دست داد. حالا نفر اول علی البدل مترصد ورود با جمع شورا است.

«فخرزادگان» اولین شانس را بین علی البدل‌ها دارد. پیش از این هم با طرح شکایت نسبت به حضور یکی از اعضای شورا بدنبال کسب کرسی در خانه شهر بود. اما هر چه زد به در بسته خورد.

انگار درٍ شورا برای او همیشه به همین پاشنه می‌چرخد. حالا که قانون رای به سلب صلاحیت یک عضو داده و فرماندار حکم ورود به شورا را به «فخرزادگان» تحویل داده، این اعضای شورا هستند که با غیبت‌های مکرر بانی لغو جلسات شورا می‌شوند.

غیبت‌هایی که شاید پشت پرده‌هایی داشته باشد .

«ربانی» سخنگوی شورای شهر در مورد لغو شدن جلسات شورا می‌گوید من عذر خواهی می‌کنم. او عملکرد شورای چهارم را ضعیف ارزیابی کرد و اعلام می‌کند که مراتب اعتراضم را به تعطیلی‌‌های پشت هم شورا به رییس شورا اعلام کرده‌ام.

با این تعطیلی‌ها فرآیند ورود عضو جدید به شورا دچار چالش شده است. چالشی که چه بسا در روزهای پیش‌رو بار دیگر «فخرزادگان» را در رسیدن به شورا ناکام بذارد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=1498
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.