امام جمعه جیرفت: دولت از کنسرتها به عنوان میتینگ انتخاباتی استفاده می‌کند

خطیب جمعه کرمان خواهان عمل به اقتصاد مقاومتی شد نه اینکه فقط اقتصاد مقاومتی در حد یک شعار باقی بماند حجت الاسلام قاسمی زاده به سخنان رهبری در دیدار وزیر دفاع اشاره کرد و افزود که کشور باید در زمینه تهاجمی هم به مانند دفاعی قوی باشد وی یاد رئیسعلی دلواری را که در راه مبارزه با استعمار انگلیس به شهادت رسید گرامی داشت.

دولت از کنسرتها به عناون میتینگ انتخاباتی استفاده می کند

حجت السلام رضا کرمی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع)  از وظیفه ما در مبارزه طاغوت سخن گفت و افزود اکنون امکان مبارزه با طاغوت فراهم است می توانیم با خرید کالای داخلی با طاغوت مبارزه کنیم. امام جمعه جیرفت دولت را متهم کرد که از کنسرتها  به عنوان میتینگ انتخاباتی استفاده می کند. وی گفت که دین اسلام با شادی مشکلی ندارد اما با مختلط بودن زن و مرد در کنسرت ها مشکل دارد، در نزدیکی انتخابات کنسرت ها بیشتر شده است این نشان میدهد که کنسرتها جنبه سیاسی دارند. او ضمن حمایت از مواضع امام جمعه مشهد بیان کرد که به مانند قم در مشهد هم نباید کنسرت برگزار شود.

مرگ حجاج به دلیل بی کفایتی آل سعود است

خطیب جمعه این هفته بافت به حوادث ناخوشایند سال گذشته مراسم حج اشاره کرد و دلایل وقوع این جنایات را بی کفایتی آل سعود دانست. حجت الاسلام مهدی زاده به اقدامات ایران ستیزانه آمریکا اشاره و از سایر مسئولان خواست چون رهبری با اقتدار مقابل دشمنان و در راسشان آمریکا بایستند.

نمایندگان متوجه قراردادهای نفتی و امور فرهنگی باشند

امام جمعه سیرجان از نمایندگان خواست که  وظایف نظارتی خود را به نحو احسن انجام دهند.  وی تاکید دارد که نمایندگان بويژه متوجه قرردادهای های نفتی و امور فرهنگی باشند. حجت الاسلام حسینی گفت که با توجه به وضعیت فعلی جهان باید به توان و اقتدار دفاعی کشور افزوده شود وی معتقد است استقلال اقتصادی امری است که دشمن را شکست می دهد. خطیب جمعه سیرجان  به کشتار حجاج ایرانی در سالهای ۶۶ و ۹۴اشاره کرد و می گوید که مسئولان ما باید به احقاق حقوق حاجیان کشته شده بپردازند.

اشتغال زنان در خارج از منزل آسیب زاست

امام جمعه رفسنجان با اشاره به سبک زندگی فعلی جامعه از اشتغال زنان انتقاد کرده و به مسائلی چون افزایش سن ازدواج و روابط نامتعارف، تنوع‌طلبی و پیمان شکنی اشاره و این موارد را آسیب‌های زندگی امروز می داند حجت الاسلام رمضانی پور با انتقاد از برجام بر این باور است که پس از برجام اتفاقی در جهت بهبود معیشت مردم رخ نداده است. وی به فاجعه کشتار حجاج ایرانی توسط رژیم سعودی هم اشاره وعربستان را مطیع اوامر آمریکا دانست.

برخی بصیرتشان را از دست داده اند و در مقابل انقلاب ایستاند

خطیب جمعه رودبار به بحث غفلت اشاره داشت و کسانی را که از ابتدا همراه انقلاب بودند اما در ادامه مقابل انقلاب ایستادند را افرادی دانست که به غفلت مبتلا شدند و بصیرتشان را از دست دادند. حجت الاسلام گروهی به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان وزارت دفاع اشاره کرده و می گوید که لازم است توان دفاعی کشور افزایش یابد و مسئولین در جهت امنیت مردم  و کشور بکوشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3079
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.