امام جمعه جیرفت: معلولان از وضعیت شهری، خدمات رسانی و اشتغال ناراضی هستند

حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان گفته همه فرقه های اسلامی باید متحد باشند و نباید حرف های تفرقه افکنانه بزنند.

امام جمعه موقت کرمان گفت که روز دوشنبه مصادف با ۱۲ ربیع الاول سالروز میلاد حضرت محمد است ۱۷ ربیع الاول نیز روایت معتبرتری است که این فاصله را هفته وحدت نامگذاری کردند.

حجت الاسلام صباحی افزود زندگی مشکلات فردی و اجتماعی زیادی دارد بعضی از این مشکلات و گرفتاری‌ها به شدت سخت هستند اما افرادی که تحت تربیت و تعلیم اسلامی قرار گرفته اند در برابر مشکلات بسیار مقاوم هستند. ارتباط با خدا انسان را قوی می کند. وی ۹ ربیع الاول سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی (ع) را تبریک گفت.

برجام ثابت کرد در هیچ مساله ای نمی شود به آمریکا اعتماد کرد

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های این هفته نمازجمعه رفسنجان گفته وقف خیرات ماندگار در جامعه برجا می گذارد و انسان می تواند قسمتی از مال خود را برای احیای زندگی بشر وقف کند.

امام جمعه رفسنجان گفت که وقف در زمینه‌های مختلف اجتماعی از جمله آموزش و پرورش، معلولان، فقرا و … می تواند کاربرد داشته باشد. در حوزه فرهنگ قرآنی و ترویج این فرهنگ نیز باید وقف افزایش یابد.

حجت الاسلام رمضانی پور سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) را تبریک گفت و افزود که باید حضور حضرت را در زندگی لمس کنیم و سپاسگذار باشیم.

وی در رابطه با حقوق بشر بیان کرد که در نظر مدعیان حقوق بشر مظلوم جزء بشر حساب نمی شود در کشورهای یمن، عراق، نیجریه شاهد جنایت ها بسیاری از سوی دشمنان اسلام هستیم اما کسی حرفی نمیزند ولی اگر برای دیپلمات‌های آمریکایی حادثه ای رخ دهد نقض حقوق بشر است. امام جمعه رفسنجان در مورد تحریم ها و نقض برجام گفت که رهبری گفتند تجربه برجام ثابت کرد در هیچ مسئله ای نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.

داعش بزرگترین سد در وحدت اسلامی است

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان گفته امروز داعش بزرگترین سد در وحدت اسلامی است. نقشه دشمن برهم زدن وحدت جهان اسلام است تا خودشان ریاست کنند.

امام جمعه ریگان با گرامیداشت یاد آیت الله دستغیب شهید محراب گفت که در اوایل انقلاب منافقین اشخاص را ترور می کردند اما اکنون ترور شخصیت را در دستور کار دارند.

وی بیان کرد که تمدید تحریم ها جزء مقرارت نبود. رهبری گفتند من در جزئیات مذاکرات دخالتی نکردم اینکه گفته می شود جزئیات تحت نظر رهبری بوده حرف دقیقی نیست.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی گفت که رهبری در پیامی به اجلاس سراسری نماز همت همه برای قرار دادن نماز در جایگاه خود را خواستار شدند. امام جمعه ریگان افزود هرکس در هر جایگاهی وظیفه خود نسبت به نماز را انجام دهد.

دشمنان دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند باید همه هوشیار باشیم

حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت با تبریک سالروز آغاز امامت امام مهدی (عج) و در پیش بودن هفته وحدت گفت که دشمنان دنبال تفرقه بین مسلمانان هستند باید همه هوشیار باشیم تا در نقشه دشمن گرفتار نشویم. دشمنان از اختلاف شیعه و سنی سود میبرند ما باید زمینه اتحاد و برادری را فراهم کنیم.

امام جمعه جیرفت به برجام اشاره کرد و گفت که تمدید تحریم های ۱۰ ساله نقض برجام است آمریکا به تعهدات برجام پایبند نبوده است.

وی به دیدار با جمعی از معلولان شهرستان جیرفت اشاره کرد و افزود در زمینه بکارگیری معلولان در ادارات دولتی باید عدالت رعایت شود تا شاهد حضور پرنگ و با اعتماد به نفس این قشر در جامعه باشیم.

حجت الاسلام کرمی پور گفت که معلولان از وضعیت خدمات رسانی، وضعیت شهری و اشتغال در دستگاه های دولتی ناراضی هستند. مسئولان گزارش رهند که چه تعداد از معلولان در دستگاه‌های دولتی جذب شده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=7529
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.