امام جمعه رفسنجان: کشاورزان پسته دار دلسوز می خواهند

حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به مسئله نفوذ گفته برنامه آمریکا برای نفوذ تغییر سبک زندگی، باورها و آرمان‌هاست.
امام جمعه موقت کرمان گفت که شعار مرگ بر آمریکا یک شعار سیاسی نیست از تعالیم دینی برگرفته و به یک فرهنگ ملی تبدیل شده است.
وی افزود که ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است. تبعید امام راحل به ترکیه و تسخیر سفارت آمریکا دلیل نام گذاری این روز است.
خطیب جمعه کرمان با گرامی داشت ۸ آبان سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی بیان کرد که بسیج دانش آموزی وظیفه مهمی بر عهده دارد و این روز نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است.
وی گفته حمایت از کالاهای داخلی و استفاده نکردن از کالاهای قاچاق وظیفه مردم برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است

ایران بدون هیچ چشم داشتی به عراق کمک می کند

حجت الاسلام سید محمد حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان به شرایط عراق اشاره کرد و گفت که ارتش عراق در صدد آزاد سازی موصل از دست تروریست‌ها است و امروز که دارد به پیروزی می‌رسد آمریکا و برخی کشورها مثل ترکیه به دنبال باج خواهی هستند.
وی افزود که ضروری است که دولت و ملت عراق به هیچ کشوری باج ندهند. نظام جمهوری اسلامی ایران به دولت و ارتش عراق بدون هیچ چشم داشتی مشاوره می‌دهد.
امام جمعه سیرجان ادامه داد که هر کس در آمریکا رئیس جمهور شود برای ما فرقی نمی‌کند چون هر کدام به نوعی مخالف ایران هستند.
حجت الاسلام حسینی بدترین نوع تروریسم در جهان امروز ما سعودی‌ها هستند که کشتار فجیع مردم یمن را داشته‌اند و مجامع بین‌المللی هم در این رابطه سکوت کردند.

آمریکا قابل اعتماد نیست

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند گفته آمریکا قابل اعتماد نیست و هرلحظه به توطئه علیه انقلاب اسلامی فکر می‌کند به همین علت باید مراقب نفوذ باشیم. وی به دیدار رهبری با نخبگان اشاره کرد و افزود که رهبری گفته‌اند نخبگان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند و مسئولان باید به توصیه‌های ایشان جامه عمل بپوشانند.
امام جمعه زرند ادامه داد که امروز دشمن با ابزارهای مختلف مثل شبکه‌های اجتماعی، ماهواره و فضای مجازی علیه ایران اقدام می‌کند ما باید جلوی نفوذ را بگیریم.

برای رفع مشکل کم آبی یک ماه موتور پمپ چاه های کشاورزان خاموش می شود

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان گفته با توجه به بحران آب دشت رفسنجان از اول آذر به مدت یک ماه موتور پمپ چاه‌های کشاورزان خاموش می‌شود تا قسمتی از کمبود آب دشت رفسنجان جبران شود. مدیریت صحیح منابع آب منطقه را از کم آبی نجات خواهد داد.
وی به تولید پسته و مشکلات فراوری این محصول در رفسنجان اشاره کرد و گفت که شرکت  تعاونی پسته رفسنجان با ۷۰ هزار عضو بزرگ‌ترین تعاونی در کشور است.
این شرکت باید در شهریور هر سال قیمت پسته را مشخص کند تا کشاورز با رغبت محصول خود را جمع آوری و به فروش برسانند تا ضرر نکند.
حجت الاسلام رمضانی پور افزود کشاورزان پسته دلسوز می‌خواند مسئولان شهرستان باید کاری بکنند تا پسته به قیمت خوب به فروش برسد این‌گونه نباشد بعد از برداشت محصول تازه قیمت گذاری انجام شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5486
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.