امام جمعه شهربابک: تضعیف توان دفاعی خیانت به کشور است

حجت السلام محمد صباحی در خطبه های نماز جمعه کرمان به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت که در جنگ ایران و عراق همه قدرتهای جهان علیه ایران بودند و انواع سلاحها را در اختیار صدام قرار دادند.

امام جمعه موقت کرمان افزود که در این جنگ حتی یک وجب از خاک به تاراج نرفت مردم ایران فرزندان خود را به جنگ فرستاند و از خاک کشور دفاع کردند.

صباحی گفت که گروه منافقین در زمان جنگ نقش ستون پنجم دشمن را داشتند و جنایات زیادی علیه کشور مرتکب شدند.

وی اظهار کرد که یکی از کثیف ترین کارهای صدام در جنگ استفاده از بمب شیمیایی علیه مردم بی دفاع بود.

ایستادگی در برابر دشمن باعث نا امیدی آنها میشود

حجت السلام حسن منتظری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهربابک به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود که جنگ ثابت کرد ایستادگی در برابر دشمنان آنها را نا امید می کند و توان ضربه زدن به کشور را از آنها می گیرد.

امام جمعه شهربابک اظهار داشت که ملت ایران با عقل و تدبیر توان دفاعی خود را می افزاید، تضعیف توان دفاعی منطقی نیست و خیانت به کشور است و این دیدگاه اشتباه است.

منتظری گفت که دشمنان به دنبال نفوذ اقتصادی، فکری، فرهنگی و سیاسی است باید مراقب باشیم و مطابق خواسته های آنها عمل نکنیم

اقتدار نظامی موجب رفع تهدید از کشور شد

حجت السلام اکبر افشار منش در خطبه های نماز جمعه کهنوج به اهمیت قدرت نظامی اشاره کرد و افزود که رفع تهدیدها ناشی از قدرت نظامی کشور است تصور اینکه دلایل دیگری دارد غلط است. وی از اینکه گفته میشود برجام یا مذاکره با آمریکا موجب رفع سایه تهدید نظامی از کشور شده است اظهار تاسف کرد و گفت که اقتدار نظامی و توان دفاعی کشور موجب رفع تهدید از کشور شده است.

امام جمعه کهنوج با گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان داشت که دفاع مقدس موجب خلق حماسه شد و در بعد اخلاقی موجب تحول عمیقی شد.

اطلاعات در طرح نفوس و مسکن محرمانه است

حجت السلام علی رنجبر ماهانی در نماز جمعه این هفته ریگان به سرشماری نفوس اشاره کرد و از مردم خواست از طریق اینترنت اطلاعات خود را ثبت کنند و از محرمانه بودن اطلاعات خود مطمئن باشند. وی ادامه داد که سرشماری فواید بسیاری دارد از جمله شناسایی افراد تحصیل کرده، بیکار و افراد جویای کار تا ضمینه اشتغال آنها فراهم شود.

امام جمعه ریگان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت که برای پیشرفت باید روحیه دفاع مقدس در ما زنده شود این روحیه، روحیه عزتمندی است که شهدا به ما آموختند و در مقابل دشمن گردن خم نکردند.

آمریکا و اسرائیل از توان نظامی ما هراس دارند

حجت السلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه زرند با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت که رزمندگان ما در آن زمان به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و با دشمن تا دندان مسلح جنگیدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک وطن به یغما برود وی افزود که دفاع مقدس نشان داد که آمادگی دفاع برای امنیت کشور حیاتی است.

امام جمعه زرند اظهار داشت که آمریکا و اسرائیل از توان نظامی و ما می هراسند و اینکه برجام سایه جنگ را از کشور برداشت حرف اشتباهی است.

ابراهیمی با گرامی داشت روز خانواده به اهمیت جایگاه خانواده پرداخت و بیان داشت که دشمنان خانواده را نشانه گرفته و می خواهند با هجمه های فرهنگی کانون خانواده ها را سست کنند به همین دلیل ما باید هوشیار باشیم .

دشمن از طریق نفوذ دنبال براندازی است

حجت السلام رضا کرمی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت با اشاره به مسئله نفوذ گفت که مردم و مسئولان باید در این زمینه هوشیار باشند و جلوی نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را بگیرند زیرا دشمن از این طریق به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه جیرفت با گرامی داشت هفته دفاع مقدس افزود که جنگ هشت ساله مقدس بود امروز جنگ با داعش هم مقدس است صهیونیست ها و آمریکا داعش را به راه انداخته اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3547
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.