امام جمعه کرمان از اسراف گفت و امام جمعه جیرفت حضور فتنه‌گران را یادآور شد

او در در ادامه نیز ضمن اشاره به کمبود آب در استان از کارهای استاندار کرمان تقدیر کرده و گفت:« یکی از مسائل مبتلابه این استان و کشور مسئله اسراف و تبذیر است».

امام جمعه جیرفت نیز با انتقاد به برخی مسئولین استان که فتنه گران را در کنار خود جمع کرده اند گفت: اقتصادی که سرمایه دار را سرمایه دارتر کند اقتصاد مقاومتی نیست.

امام جمعه سیرجان با بیان این مطلب که با گذشت یک سال از برجام بد عهدی امریکا را مشخص کرده گفت: برخورد قاطع مسئولان نظام با این امر را خوب و مناسب دانشت.

امام جمعه قلعه گنج نیز  گفت: نماز جمعه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و انقلاب به ویژه تحقق و اجرای منویات مقام معظم رهبری نقش اساسی دارد و حکومت ترکیه بر اثر غفلت و نشناختن دوست و دشمن دچار این حادثه شده است.

وی نیز این نکته را بیان کرد که هلیل شناسنامه این مرز و بوم بود که با بی‎دقتی دچار فاجعه شد و آثار و تبعات آن دامن‎گیر مردم و دیگر موجودات زنده این منطقه شده است.

امام جمعه شهربابک نیزبا اشاره به بد قولی امریکایی‌‌ها گفت:« برخلاف پایبندی ایران به تعهدات اما طرف‌های بدعهد و مکار نه تنها به تعهداتشان عمل نکردند، بلکه تحریم‌ها را افزایش دادند».

امام جمعه عنبرآباد با انتقاد از اجرای برخی کنسرت‎های ناهنجار بیان کرد که ما در ماه مبارک رمضان که ماه بندگی و میهمانی خداوند کریم است در مرکز استان شاهد اجرای کنسرت‎های کذایی بودیم.

سالاری با اشاره به سخن رهبری«اگر آن‎ها برجام را پاره کنند، ما آن را می‎سوزانیم» گفت : منش و روش مقام معظم رهبری در برخورد با دشمنان قابل تحسین است و تمام مسؤولان ما باید این روش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه رودبار از سربازان گمنام امام زمان (عج) در  به دام انداختن سرکرده اشرار تقدیر کرد و اضافه نمود: این فرد با شرارت‎های خود آسایش مردم را سلب کرده و دچار فساد در این شهرستان شده بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=977
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.