انتظار داشتیم حداقل یک زن به عنوان وزیر پیشنهاد شود

فاطمه‌السادات حسینی با اشاره به اینکه جامعه هدف بانوان یک جامعه بسیار اثر‌گذار در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی است گفت که انتظار داشتیم در کابینه دولت حداقل یک زن به‌عنوان وزیر پیشنهاد شود و جای گلایه زنان از رئیس جمهور در این موضوع هست.
وی با انتقاد از عکس گرفتن سلفی برخی نمایندگان مجلس با خانم “موگرینی” این کار را به‌دور از شان مجلس دانست و افزود که در عکس سلفی نمایندگان با خانم “موگرینی” هیچ نماینده زنی دیده نشد و نمایندگان زن، جایگاه مجلس را در برخورد با “موگرینی” نگه داشتند که نشان از عزت نفس آنها است.
حسینی اظهار‌داشت که شهادت شهید حججی و پخش تصاویر این شهید در فضای مجازی نگاه جدیدی را به روی حقیقت‌مداران جهان باز کرد.
وی با بیان اینکه امروز آحاد مردم ایران عزت نظام اسلامی را می‌خواهند گفت که امیدواریم با نگرش جدید و عملکرد خودمان راه شهدا را ادامه دهیم و باعث رنج آنها نشویم.
مدیر‌کل امور بانوان استانداری کرمان با اشاره به واقعه عاشورا افزود که شاید باور کردن شهادت امام حسین‌(ع) با آن وضعیت که فرزند پیغمبر اسلام را سر بریدند، غیر‌ممکن بود اما امروز به چشم خود دیدیم که چگونه سر یاران حسینی را به راحتی سر بریدند و مظلومانه به شهادت رساندند.
وی با بیان اینکه بانوان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، کار‌آفرینی و اقتصادی نقش‌آفرین هستند خاطر‌نشان کرد: رهبری به بحث اقتصاد مقاومتی تاکید ویژه دارند و تحقق اقتصاد مقاومتی بدون حضور و مشارکت بانوان غیر‌ممکن است.
مدیر‌کل امور بانوان استانداری کرمان با اشاره به برنامه‌های حوزه زنان استان کرمان در هفته دولت تصریح کرد که حدود 30 برنامه در این حوزه پیشنهاد شده است و اعتقاد داریم بیان دست‌آوردهای دولت جمهوری اسلامی ایران باعث امید‌آفرینی در بین مردم می‌شود.
وی با بیان اینکه هفته دولت هفته تجدید پیمان با شهدا و خانواده‌های شهدا است گفت که جشنواره شهید رجایی در این ایام در استان برگزار می‌شود و انتظار داریم که حضور زنان در این جشنواره پر‌رنگ باشد.
حسینی با اشاره به اینکه بسیاری از زنان کارآفرین در روستاها اقداماتی را آغاز کرده‌اند و موفقیت‌آمیز بوده است افزود که باید با سفر به روستاها از اقدامات آنها در تحقق اقتصاد مقاومتی قدردانی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13580
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.