شهردار جدید نیامده، منتقد پیدا کرد|دبیر حزب موتلفه کرمان: برنامه عالم زاده شعاری است

هنوز یک هفته از انتخاب مهران عالم زاده به عنوان شهردار کرمان از سوی شورای تقریبا اصلاح طلب کرمان نگذشته که دبیر حزب اصولگرای موتلفه به انتقاد از او پرداخته.

احمدعلی مقدم به خبرگزاری فارس گفته:

عالم زاده  در ارائه برنامه‌های خود به شورا برای اخد رأی اعتماد تنها به دادن یک شعار اکتفا کرده‌. وی در ارائه برنامه‌های خود به شورا برای اخد رأی اعتماد تنها به دادن یک شعار اکتفا کرده‌،  مابقی نظر خود را در مورد اداره شهر بیان کرد و به شخصه من در اعلام برنامه‌های وی ندیدم که راهکار عملی و اجرائی ارائه داده باشد. وی شعار خود را در سه محور شهروندمداری، تخصص‌محوری و توسعه پایدار بیان کرد، تحقق هر یک از این شعارها نیازمند برنامه اجرایی مدون است.

او از شورا هم انتقاد کرده:

طی روزهای اخیر شاهد انتخاب وی در پست شهردار کرمان از سوی اعضای شورای شهر بودیم در حالی که پس از ماه‌ها بلاتکلیف گذاشتن شهرداری و اداره آن با سرپرستی که از اختیارات قانونی محدودی برخوردار است و عملاً برخی کارهای شهرداری لنگ انتخاب شهردار می‌ماند و تاوان این انتخاب ناصحیح را مردم باید بپردازند.

در حالی مقدم از شورا انتقاد کرده که شهرداری را بلاتکلیف گذاشته که شورای شهر کرمان 22 شهریور محمد سام را به عنوان شهردار کرمان انتخاب و 25 شهریور به وزارت کشور معرفی کرد اما این وزارتخانه پس از 42 روز اعلام کرد به دلیل «برخی مصالح» صلاحیت سام برای شهرداری کرمان رد شده است. این در حالی است که براساس قانون وزارت کشور می بایست 10 روز پس از معرفی شهردار کرمان نظر خود را اعلام می کرد.

 

در همین زمینه بخوانید:

 

تایید نشدن سام باعث نمی شود محافظه کار شویم

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14992
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.