اگر کارتن خوابی را دیدید با ۱۱۰ یا ۱۲۳ تماس بگیرید

حجت الاسلام مهدی عرب پور در خطبه های نمازجمعه این هفته کرمان به دیدار رهبری با بسیجیان اشاره کرد و گفت که بسیج از همه افراد مومن جامعه تشکیل شده است پس هفته بسیج را به همه مردم تبریک می گویم.

امام جمعه موقت کرمان افزود که اربعین مانور عظمت مسلمانان است. رسانه های غربی تلاش کردند آن را کوچک نشان دهند.

حجت الاسلام عرب پور گفته این راهپیمایی چهره اسلام رحمانی است همه مردم برای یک امر مقدس در کنار یکدیگر جمع می شوند نه چهره ای که امروز تکفیری ها به اسم اسلام نشان می دهند و با انفجار تانکر سوخت عده ای از مردم بیگناه را به شهادت می رسانند.

وی به نامگذاری دهه آخر صفر به نام دهه وقف اشاره کرد و افزود که  موقوفاتی در استان هست که ۷۰۰ سال قدمت دارد خیرین و متمولان برای آیندگان وقف کنند و دیگران را به این امر تشویق کنند.

امام جمعه موقت کرمان ۲۸ صفر رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) را تسلیت گفت و ادامه داد آنطور که شایسته است به زندگی آن امام بزرگوار پرداخته نشده است.

خطیب جمعه کرمان درگذشت آیت الله موسی اردبیلی را تسلیت گفت و بیان کرد که ایشان قبل و بعد از انقلاب خدمات زیادی انجام دادند.

نباید روند انجام کارها به نحوی باشد که جوانان انگیزه های خود را از دست بدهند

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان گفت که تعداد زیادی زن و مرد بسیجی در جامعه ما هستند و این مایه افتخار و مباهات کشور است.

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه به مباحث اخلاقی و روایات ائمه اطهار اشاره کرد و افزود که همه مسئولان و مردم می توانند در رابطه با  اخلاق و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی کارهای بزرگی انجام و اسلام ناب و سبک سالم زندگی را رواج دهند.

خطیب جمعه رفسنجان به موضوع کارتن خواب ها اشاره کرد و گفت که اگر این افراد را در جایی دیدید با روابط عمومی فرمانداری ها یا ۱۱۰ و ۱۲۳ اورژانس اجتماعی برای کمک رسانی به آنها اطلاع دهند.

وی ایام رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت. حجت الاسلام رمضانی پور به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد که جوانان ما ایده و طرح دارند نباید براثر معطلی در ادارات برای گرفتن مجوز انرژی و انگیزه و خلاقیتشان را از دست بدهند و مایوس شوند.

نتایج اقتصاد مقاومتی باید محسوس باشد

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان ضمن تبریک هفته بسیج بیان کرد که اگر تفکر بسیجی بر کشور حاکم نباشد ما شکست خورده ایم.

وی به سخنان رهبری درباره اقتصاد مقاومتی  اشاره کرد و گفت که نتیجه آمار و ارقام در این حوزه باید در صحنه عمل دیده شود.

امام جمعه ریگان در رابطه با آزادی بیان به سخنی از شهید مطهری اشاره کردند که گفته اند آزادی بیان باید در مسیر هدایت، رشد و تکامل فرد و جامعه باشد و نباید منجر به دو قطبی شدن جامعه شود.

وی شهادت جمعی از زائران ایرانی در انفجار تروریستی عراق به دست داعش را نشان از شکست های پی در پی آنها در منطقه است.

نیروی دریایی مدافع و حافظ ملت ایران

حجت الاسلام سید محمود حسینی درخطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان گفته تروریستهای تکفیری که متحمل شکست و خسارت شده اند به مردم مظلوم و زائر حمله می کنند خون این شهدا نابودی تروریستها را سریع تر می کند.

امام جمعه سیرجان گفت که بسیج لشکر مخلص خداست و جناحی و حزبی نیست همه می توانند بسیجی و با بصیرت باشند. وی به تمدید تحریم های ده ساله آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود این مسئله نقض برجام است.

وی ادامه داد که امروز استقلال  ما و روی پای خود ایستادن، دشمن را شکست داده و باید به استقلال و اقتصاد مقاومتی رسید تا دشمنان نتوانند به ما ضربه بزنند.

حجت الاسلام حسینی هفتم آذر روز نیروی دریایی را تبریک گفت و بیان کرد که  نیروی دریایی مقتدر است و حتی در آبهای بین المللی مدافع و حافظ ملت ایران و نظام اسلامی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=7001
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.