برنامه‌های ویژه دهه فجر در رفسنجان اعلام شد / حضور روحانی در رفسنجان و سیرجان

به گزارش کرمان‌نو این نشست که در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر در دفتر فرماندار برگزار شد و با صحبت‌هایی پیرامون سفر احتمالی حسن روحانی در هفته آینده به سیرجان و رفسنجان و اعلام برنامه‌های ویژه دهه فجر از سوی حمید ملانوری در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی، گردشگری، میراث فرهنگی، صنعت، معدن، تجارت، آب و برق همراه بود.

بزرگ‌ترین پارک آبی جنوب‌شرق در رفسنجان

حمید ملانوری معاون استاندار و فرماندار رفسنجان به افتتاح ۱۳۵ طرح عمرانی در دهه فجر از جمله افتتاح بزرگترین پارک آبی جنوب‌شرق کشور با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان اشاره کرد که به گفته فرماندار توسط موسسه «مولای متقیان» احداث شده و درآمد‌های آن صرف آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت شهرستان می‌شود. همچنین سه مورد کلنگ زنی شامل یک گل‌خانه، یک پروژه آسفالت و یک طرح عمرانی دیگر که هر سه در دانشگاه پیام نور رفسنجان انجام می‌شود از سایر برنامه‌های عمرانی این دهه است.

وی در زمینه بهداشت و درمان به پروژه‌هایی همچون افتتاح بخش‌هایی تجهیز شده از بیمارستان این شهرستان در قالب طرح تحول نظام سلامت در زمینه بهداشت و درمان اشاره کرد که یک میلیارد و ششصد میلیون تومان اعتبار صرف آن‌ها شده است.

ملانوری برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن را از ساعت ۱۰ صبح آن روز از میدان بسیج به سمت میدان «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» و در ادامه به سمت مصلای رفسنجان اعلام کرد. با توجه به اینکه این روز مصادف با جمعه است نماز جمعه رفسنجان در ادامه راهپیمایی برگزار خواهد شد که به گفته ملانوری با سخنرانی وی، محمدی انارکی نماینده مردم رفسنجان در مجلس و یکی از سخنرانان مذهبی همراه خواهد بود.

معاون استاندار همچنین از افتتاح یک طرح گردشگری در روستای اودرج با اعتبار پنج میلیارد تومان به عنوان برنامه‌های شاخص این ایام نام برد که از طرف دهیاری و با همکاری بنیاد مسکن انجام می‌شود.

حضور روحانی در رفسنجان و سیرجان

در پاسخ به خبرنگار کرمان‌نو در خصوص سفر حسن روحانی، ملانوری ضمن تاکید بر اینکه این سفر هنوز قطعی نشده تصریح کرد در صورت محقق شدن این سفر افتتاح پروژه‌های مس سرچشمه با اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد تومان در رفسنجان و افتتاح پروژه‌های مجموعه گل‌گهر سیرجان توسط رئیس جمهور انجام خواهد شد.

فرماندار رفسنجان از نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دوره دوم شاهد که توسط وی و امام‌جمعه رفسنجان انجام شده بود و افتتاح نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» در ۱۱ مدرسه این شهرستان به عنوان کارهایی که تا کنون انجام شده یاد کرد و افزود مسابقات، جشن‌ها، کرسی‌ها و محافل قرآن و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سایر برنامه‌های این دهه می‌باشد که با توجه به نزدیک بودن ایام اول فاطمیه جشن‌ها از ۲۱ بهمن‌ماه کم‌رنگ‌تر می‌شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=9583
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.