جابه‌جایی مثلثی فرمانداران در جنوب کرمان| استانداری: تغییرات در جهت تحرک بیشتر است

عطا ناوکی که در حال حاضر فرماندار رودبار جنوب است، به عنوان فرماندار قلعه گنج معرفی می‌شود.

او 29 خرداد 93 به جای حسن مرادی به عنوان فرماندار رودبار جنوب معرفی شده بود.

وحدت عیدی، فرماندار فعلی قلعه گنج هم جای ابوذر عطاپور، فرماندار کهنوج را می‌گیرد. عیدی از خرداد 93 به سمت فرمانداری قلعه گنج منصوب شده بود.

عطاپور هم به فرمانداری رودبار جنوب خواهد رفت. عمر فرمانداری او البته به ناوکی و عیدی نمی‌رسد. عطاپور از شهریور 95 فرماندار کهنوج شده بود و حالا پس از یک سال و نیم، باید به فرمانداری رودبار جنوب برود.

در حالی استانداری کرمان تصمیم به جابه‌جایی مثلثی فرمانداران در جنوب گرفته که پیش از این هم شاهد جابه‌جایی در پست‌های مدیریتی در کرمان بودیم.

یک مهر امسال علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان طی حکمی علیار اسکندری نسب، مدیرکل سیاسی استانداری را به عنوان فرماندار رفسنجان معرفی کرد و حمید ملانوری، فرماندار رفسنجان را به سمت مدیرکلی دفتر سیاسی و انتخابات استانداری منصوب کرد.

حالا در جنوب کرمان هم اتفاق تقریبا مشابهی قرار است رخ دهد.

ملانوری، مدیرکل سیاسی استانداری کرمان در خصوص این جابه‌جایی مثلثی به «کرمان نو» می‌گوید که هدف استانداری کرمان از این جابه‌جایی افزایش بهره‌وری و تحرک در فرمانداری‌های این سه شهر است چرا که «بعد از گذشت یک دوره مدیریتی، کارهایی که می‌بایست انجام شده و نباید اجازه دهیم مدیران به تکرار بیفتند.»

او اضافه می‌کند که «از آنجایی که فرمانداران این سه شهرستان همه اهل همین منطقه هستند، استاندار کرمان صلاح دید ادامه کارشان در همین منطقه باشد.»

در همین حال احمد حمزه، نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و منوجان در مجلس به «کرمان نو» می‌گوید که در این تغییرات نقشی ندارد چرا که علاقه‌ای به دخالت در کارهایی که مسوولیت‌شان با دستگاه‌های اجرایی است ندارد.

به اعتقاد او، استاندار کرمان خیرخواه جنوب است و حتما در تغییراتی که قرار است صورت گیرد، نفع مردم جنوب کرمان دیده شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16372
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.