دیدار رییس نمایندگی وزارت خارجه با امام جمعه کرمان

آیت الله جعفری ،امام جمعه کرمان در دیدار با رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان گفت:آمریکا خود داعش را به وجود آورده است و خانم کلینتون نیز بر این موضوع در سخنرانی های اخیرش اشاره کرد.

او توضیح می دهد که حقوق بشر برای امریکا یعنی تنها منافع خودشان مهم است.روزانه هزاران مسلمان در جای جای جهان کشته می شوند و عکس‌العمل عملی از طرف آنها دیده نمی شود،اما همین که پای منافع شان در میان باشد مدافع حقوق بشر می شوند.
آیت الله جعفری به مسئولین نمایندگی وزارت امور خارجه توصیه کرد که هر کاری شرعا درست است را انجام دهند و از کار های مخالف دین بپردازند.
او گفت که رمز مقبولیت من در بین مردم پس از ۳۶ سال این است که هیچ کاری به دو جناح سیاسی ندارم و با هر دو کار می کنم و هر دو گروه نیز مرا قبول دارند.

آیت الله جعفری بیان کرد که هرگز در کار مسئولین هیچ دخالتی نمی کنم ،در صورت نیاز گاهی تذکراتی را یاد آور می شوم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان ، مخالف خود را با مدیریت جناحی نیز اعلام کرد.
امام جمعه کرمان با اشاره به تلاش های رزم حسینی استاندار کرمان گفت:آقای رزم حسینی استاندار خوبی است و ما همانطور که تاکنون از او حمایت کرده ایم به حمایت های خود ادامه خواهیم داد و مطمئنیم که وی کار درست را برای استان انجام می دهد.
امام جمعه کرمان بیان کرد که استان ما جزو خشک‌ترین استان‌ها ست و مردم باید در این زمینه صرفه جویی کنند؛کما اینکه مسئولین نیز در جهت حل این بحران تلاش های خود را انجام می دهند.

علی جعفری ، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد دو ساله این مجموعه؛ با دفتر نمایندگی ولی فقیه اعلام همکاری کرد.

 

http://photo.kermaneno.ir/album/%d8%af%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%d9%87-%da%a9%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%a7

 

 

 

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=1822
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.