شورای شهر کرمان بالاخره جلسه عمومی برگزار کرد | گیلانی در شورا

ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۱۷ مرداد پانزده عضو شورای اسلامی شهر کرمان در خانه شهر جمع شدند تا جلسه‌ی شورای عمومی را برگزار کنند.

این در حالی بود که از هفته اول ماه رمضان تا کنون جلسات شورای شهر به بهانه‌های مختلف لغو می‌شد.

جلسه امروز اما با حضور سعید گیلانی عضو پرحاشیه شورا برگزار شد.

«سعید گیلانی» که پیش از این از عضویت در شورا توسط هیات حل اختلاف مرکزی سلب صلاحیت شده بود با توقف حکم توسط دیوان عدالت اداری به جمع شورا نشینان برگشت.

ربانی سخنگوی شورا در این جلسه خطاب به رسانه‌ها و سایر اعضاء گلایه کرد که در ۵۴ روز ۲ جلسه شورای عمومی داشته ایم و من میخواهم بدانم اینکار ما با کدام یک از موازین اسلامی مطابقت داشته که اعضاء در جلسه حاضر نشدند.

ربانی معتقد است در مدتی که وضعیت حضور یا عدم حضور آقای گیلانی مشخص نبوده باید جلسات با حضور عضو علی البدل دنبال می‌شدند.

طرح این موضوع از سوی حجت الاسلام ربانی با مخالفت فتح الله مویدی و ماه بانو معصوم زاده دو عضو دیگر شورا همراه بود.

مهندس مهنوش مومنی عضو شورای شهر و ریس کمیته پسماند هم با تبریک حضور دو بانوی کرمانی در مسابقات المپیک و آرزوی موفقیت برای آنها در کورد وضعیت وخیم نخاله‌های ساختمانی به شهردار کرمان تذکر داد.

در پایان سعید گیلانی با تشکر از امام جمعه کرمان و اعضایی که در مدت بروز مشکل سلب صلاحیت او را همراهی کرده بودند تشکر کرد و اعلام کرد که بر همگان ثابت شد در نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه دفاع از حق پایدار است.

او تصریح کرد که مانند گذشته و با اقتدار کامل و با تعامل با مدیریت استان و با سایه مستدام نماینده ولی فقیه، عمران شهر کرمان را دفاع از حقوق مردم و بیت المال ملاک عمل قرار خواهم داد.

در ادامه این جلسه برخی از مصوبات شورا مورد بررسی قرار گرفت.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=1845
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.