“ظریف” به سوال نماینده اصولگرای کرمان در مجلس پاسخ داد| [پور ابراهیمی قانع شد]

محمدجواد ظریف که تصدی وزیر امورخارجه بر عهده دارد برای جواب به برخی نمایندگان در صحن مجلس حضور یافت.

«کریمی قدوسی» و «پورابراهیمی» دو نماینده اصولگرای شهرهای مشهد و کرمان صبح وزیر امور خارجه را به مجلس کشاندند تا از او سوال کنند.

کریمی قدوسی درباره علت تغییر آقای «امیرعبدالهیان» از معاونت آفریقا و عربی وزارتخارجه، هولوکاست و گزارش وزارت خارجه از برجام از وزیر امور خارجه سوال پرسید که با  توضیح  محکم ،ظریف مواجه شد.

نماینده مشهد در پایان صحبت های ظریف اعلام کرد که  قانع نشده و درخواست به رای گذاشتن موضوع میان نمایندگان حاضر را داشت که نمایندگان رای به قانع کننده بودن صحبت های ظریف دادند.

نماینده بعدی که مسئول پرسیدن سوال از ظریف بود ؛ «محمدرضا پورابراهیمی» رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم کرمان و راور بود .

پور ابراهیمی که محوریت اصلی سوال‌اش در مورد دیپلماسی اقتصادی و کم کاری وزارتخارجه در زمینه اقتصاد علی‌الخصوص در انتخاب سفرایی که به عقیده نماینده کرمانی مجلس «معلومات اقتصادی نداشته و به فکر اقتصاد نیستند» بود.

وزیر امور خارجه توضیحات خود را در اینباره به نماینده و علی‌الخصوص نماینده سوال کننده داد و در پایان صحبت های وی پور ابراهیمی از توضیحات وی قانع شد و کار به رای گیری در مجلس نکشید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3928
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.