قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس خبرنگار کرمانی روزنامه ایران را کتک زد

خبرنگار روزنامه ایران از ضرب و شتم خود توسط نماینده ارومیه گفت.

 احسان بداغی خبرنگار روزنامه «ایران» درباره ضرب و شتم خودش توسط نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه می‌گوید مصاحبه من با آقای قاضی‌پور در راهروی مجلس در مورد تشکیل فراکسیون مناطق آذری‌نشین بود، آقای قاضی‌پور از منظر قومی از تشکیل فراکسیون دفاع می‌کرد و من پرسیدم آیا این کار موجب ایجاد شکاف قومی و هویتی نمی‌شود؟

آقای قاضی‌پور از من پرسید در انتخابات ۹۲ و ۹۴ به چه کسانی رای داده‌ام و وقتی من پاسخ دادم شروع کرد به تمسخر من و گرایش سیاسی ذکر شده ام.

در ادامه آقای قاضی‌پور بحث را به مسائل مذهبی و انقلابی کشاند و من را به مواجه با این مسائل متهم کرد و در همین حین به من حمله‌ور شد.

آقای قاضی‌پور ابتدا مشتی به صورت من زد و دستگاه ریکوردر من که در حال ضبط مصاحبه بود را گرفت و بعد از اینکه تلاش کردم ریکوردم را پس بگیرم دو مشت دیگر به سرم زد.

برخی از نمایندگان مجلس شاهد این درگیری بودند . گفته می‌شود قاضی‌پور  دستگاه ضبط صوت احسان بداغی  خبرنگار سرویس مجلس روزنامه «ایران » را به زور گرفته و تحویل حراست مجلس داده است.

احسان بداغی روزنامه‌نگار کرمانی پیش از این در روزنامه اعتماد فعالیت می‌کرد.

[emailpetition id=”1″ width=”100%”]
[signaturelist id=”1″ dateformat=”l d F Y”]
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=2948
1 نظر
  1. مهدیار می گوید

    ضمن عدم تائید برخورد فیزیکی نماینده محترم ارومیه پاسخ خبرنگار چنین است : خبرنگار محترم ! دستور فرمایند همان حق و حقوقی را که زبان وادبیات و فرهنگ فارسی در این مملکت دارد مشمول زبان وادبیات و فرهنگ ترکی آذربایجانی نیز که میلیونها گوینده داردبشود تا به قول ایشان خطر قومیتی و تجزیه طلبانه از بین برود. وگرنه مردم آذربایجان بیش از این نمیتوانند که بخاطر خطرات توهمی ، زبان و ادبیات و فرهنگ و تاریخ خود را قربانی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.