مدیران ریسک پذیر زندانی نمی شوند

علیرضا رزم حسینی با اشاره به بودجه ۹۶ برای کرمان گفت که مدیران استان باید بتوانند از ماده ۵۶ قانون برنامه و بودجه بیشترین استفاده را بکنند.
وی افزود که خوشبختانه در سال ۹۵ از ماده ۵۶ نزدیک به هزار میلیارد در پروژه آب تامین اعتبار کردیم و باید در زیر ساختار استان علی الخصوص در حوزه ریل، جاده و فرودگاه از این ماده استفاده شود و دولت هم از این امر استقبال می کنند.
رزم حسینی ضمن بیان اختصاص بودجه به شهرداری‌های کلانشهر گفت: اگر شهر کرمان جز کلانشهرها می شد می توانست از اعتبارات استفاده کند و اگر مترو را مصوب می‌کردند دولت نصف اعتبارات را پرداخت می‌کرد و باید این گونه کار‌ها را به شهرداری ها یاد دهند.
رییس سازمان برنامه و بودجه استان هم در این جلسه گفته بنا بر تاکید استاندار دستگاه های موجود باید بتوانند از ظرفیت ها استفاده کنند.
رودری افزود: در برنامه ششم سند اشتغال در حال تدوین است وتا پایان خرداد تنظیم می شود. باید به گونه ای پیش برویم که هم برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ادامه پیدا کند و هم پروژه جدید دراین زمینه در سال ۹۶ مصوب کنیم و باید به دنبال رشد اشتغال زا باشیم.
او همچنین با اشاره به وضعیت بودجه استان در سال ۹۵ گفت: در سال گذشته ۳۸۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه ای برای دستگاه های اجرایی پرداخت شد و در انتهای سال ۳۷ میلیارد کسری حقوق استان پرداخت شد.
وی با اشاره به اعتباراتی که سفر رییس جمهور به کرمان تخصیص داده شد گفت:مبلغی بالغ بر ۹۶۸ میلیارد تومان در سفر رییس جمهوری مصوب شد که ۴۲۰ میلیارد آن در سال ۹۵ پرداخت شد.
رودری گفت: در کل استان کرمان مجموعا دو هزار و ۸۰۰ پروژه داریم و برای اتمام این پروژه‌ها یک هزار و ۳۰۰ میلیارد اعتبار نیاز داریم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان هم که در این جلسه حضور داشت گفت:‌ سال گذشته به فرمانداری‌ها در زمینه تعمیر و تجهیز بسیار کم پرداخت کردیم واگر قرار باشد همان مقدار هم به ما پرداخت نشود فرمانداری ها در سراسر استان قفل خواهند شد.
محمدرضا فتوت همچنین با گله از مدیران اجرایی در رابط با معین‌های اقتصادی گفت: معین های اقتصادی با میل خودشان آمدند اما مدیران دولتی بای در کنار این قضیه مارا کمکم کنند و بقیه دستگاه ها انرژی ما در رابطه با این معین های اقتصادی نگیرند و مارا کمک کنند. بعضی دستگاه ها کمک نمی کنند و نگوییم مقررات این گونه است و مقررات آن باید پیدا شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11119
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.